رحمان محمدی‌راد

مربی تیم والیبال سپاهان گفت: صعود ما به پلی آف لیگ والیبال قطعی شده و هنوز قسمت اصلی لیگ مانده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین رحمان محمدی راد، سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان، پس از برد مقابل تیم سایپا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در دو ست اول بازیکنان اصلی را در ترکیب اولیه قرار نداده بود و در همان دو ست، سپاهان بازی را واگذار کرد، اظهار کرد: اگر تصور میکردم این بازی راحت است شاید با ترکیب دیگری به زمین می امدیم اما در شرایطی قرار گرفته‌ایم که بازیکنان خسته‌اند.

وی افزود: صعود ما قطعی شده است و انگیزه سازی برای بازیکنان سخت است. اما خوشحالم که بازیکنانی دارم که از لحاظ ذهنی آنقدر قوی هستند که قرار گرفتن مقابل هر تیمی را پذیرفته‌اند و به خوبی بازی می‌کنند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: ما در ست اول جلو بودیم اما دو اشتباه بچگانه منجر به واگذار شدن این ست شد.

محمدی راد با اشاره به اینکه این لیگ، یک لیگ ماراتون گونه است که تازه شروع شده و قسمت مهم آن باقی مانده است، گفت: امروز با اینکه دو ست را واگذار کردیم سعی کردیم که پیروز از زمین خارج شویم.

وی بیان کرد: این اولین بار بود که در این شرایط بودیم و نمی‌خواستم ببازیم و همانطور که شاهد بودید هر دو تیم بازی خوبی داشتند.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: بعد از این دو بازی یک شرایط مساوی برای هشت تیم صعود کرده به پلی آف به وجود می آید و نتایجی که امسال رقم خورده نشان دهنده این است که همه این تیم‌ها توان بردن یکدیگر را دارند و باید منتظر تماشای یک پلی آف جذاب باشیم.

محمدی راد: مجتبی میرزاجانپور دچار گرفتی عضله ران شد و به نظر میرسد که مصدومیت او جدی نبود. این بازیکن در لیگ امسال بازی های زیادی کرد و این اتفاقات طبیعی است.

وی افزود:جا دارد برای آقای ایگدری آرزوی سلامتی کنم و امیدوارم دچار آسیبی جدی نشده باشد.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در خصوص شرایط فرهاد قائمی، ملی پوش این تیم که در بازی با سایپا غایب بود گفت: ایشان از ناحیه کمر مصدوم و درگیر اسپاسم عضلانی است و امیدوارم از هفته آینده به تیم بازگردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =