دفاع شخصی

دوره مربیگری و ارتقا کمربند مشکی دفاع شخصی به مدت یک هفته در اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش ایراسین، دوره مربیگری درجه ۳-۲-۱ و ارتقا کمربندهای مشکی دان ۱ تا ۵ دفاع شخصی استان اصفهان با حضور مدرسان و ناظران فدراسیون جودو جمهوری اسلامی در سالن شهید نصر اصفهان به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

علی دوانی‌نژاد رئیس کمیته دفاع شخصی استان اصفهان در حاشیه برگزاری این دوره اظهار کرد: این دوره با همت کمیته دفاع شخصی، هیات جودو استان اصفهان و هدایت فدراسیون جودو جمهوری اسلامی در ۲ گروه آقایان و بانوان از تاریخ ۲۷ دی‌ماه تا ۳ بهمن در حال برگزاری است.

علی دوانی‌نژاد هم‌زمانی دوره مربیگری و ارتقای کمربند مشکی را از ویژگی‌های این برنامه برشمرد و تصریح کرد: در این دوره درمجموع ۱۱۴ کارت آزمون به تفکیک در رده‌های دان ۱ تا ۵ و مربیگری درجه ۳-۲-۱ برای شرکت‌کنندگان صادرشده است.

وی افزود: در این دوره برای نخستین بار در کشور تدریس کاتا کمربندهای مشکی دان دفاع شخصی توسط مدرس رسمی فدراسیون صورت گرفته است.

رئیس کمیته دفاع شخصی استان اصفهان گفت: به لحاظ تنوع دان‌ها و درجه‌های مربیگری و همچنین تعداد شرکت‌کنندگان می‌توان این دوره را از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین دوره‌های برگزارشده تاکنون در سطح کشور دانست.

دوانی‌نژاد خاطرنشان کرد: تدریس مربیگری این دوره در گروه مردان بر عهده اعتمادی از استان تهران و کچوئی، شریفی، شهری و دوانی نژاد از استان اصفهان و در بخش بانوان برعهده خانم میرمهدی خواهد بود.

گفتی است رشته دفاع شخصی جودو زیر مجموعه فدراسیون جودو جمهوری اسلامی و در قالب کمیته تخصصی فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =