سیدرضا عظیمی

مدیر اجرایی طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در کنفرانس بین‌المللی Planex۲۰۲۱ با موضوع "بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه" با تأکید بر اهمیت شبکه‌سازی تخصصی برای ارتباط با معادن کوچک‌مقیاس گفت: معادن به اطلاعات فنی و حقوقی که برای انجام فعالیت‌های معدنی است، دسترسی ندارند و همین امر موجب فعال نشدن معادن بوده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدرضا عظیمی مدیر اجرایی طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در کنفرانس بین‌المللی Planex۲۰۲۱ با موضوع " بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه" که در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش در حال برگزاری است، با تأکید بر اهمیت شبکه‌سازی تخصصی برای ارتباط با معادن کوچک‌مقیاس اظهار کرد: به درمانگاه و کلینیک‌های تخصصی برای معادن کوچک نیاز داریم تا چالش‌ها و عارضه‌های مبتلابه معادن را مورد بررسی و درمان قرار دهد.

وی ادامه داد: البته تلاش‌هایی در این راستا با کمک واحدهای بخش خصوصی انجام گرفته که کافی نیست.

عظیمی با اشاره به این که شرکت‌های بزرگ معدنی در دنیا از معادن کوچک حمایت می‌کنند، تصریح کرد: معادن بزرگ سودهای قابل قبولی دارند و کمک به معادن کوچک را در قالب هزینه‌های خود می‌بینند.

به گفته مدیر اجرایی طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، آموزش نکته کلیدی فعال‌سازی معادن کوچک به شمار می‌رود.

گفتنی است، کنفرانس بین‌المللی  Planex۲۰۲۱ با حضور مدیران ارشد دولتی، فعالان و اساتید برجسته ایرانی و بین‌المللی، ۲۵ و ۲۶ آبان ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =