تور دوچرخه‌سواری سپاهان

به مناسبت هفته سپاهان، تیم دوچرخه‌سواری جوانان و بزرگسالان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با هدف ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در یک اقدام نمادین مسیر ۸۰ کیلومتری از گلستان شهدای اصفهان تا یادمان شهدای گمنام در شرکت فولاد مبارکه را رکاب زدند.

محمدرضا ساکت در حاشیه مراسم ادای احترام تیم دوچرخه‌سواری جوانان و بزرگسالان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به مقام شامخ شهدا در گلستان شهدای اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: از یکم تا هفتم آبان به عنوان هفته سپاهان نام‌گذاری شده که دقیقاً روز دوم این هفته به عنوان روز سپاهان تعیین گردیده است.

وی افزود: دوم آبان سال ۱۳۸۶ (۲۰۰۷ میلادی)، تیم فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان نخستین و تنها باشگاه ایرانی موفق به راهیابی به جام باشگاه‌های جهان شد که به دنبال این موفقیت بزرگ و ثبت آن در تاریخ فعالیت این باشگاه، از یکم تا هفتم و این افتخار در تاریخ این باشگاه ماندنی و به همین دلیل هفته سپاهان ثبت گردید.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خاطرنشان کرد: امروز روز سپاهان و تلاشگران خط مقدم جبهه سازندگی، صنعت و اقتصاد است به همین دلیل در راستای مراتب ارادت و سپاس به پیشگاه تلاشگران در خط مقدم تولید فولاد مبارکه، افرادی که تحریم‌ها را در هم شکستند و بهره‌وری و تولید را در راستای خودکفایی اقتصادی به عنوان مبنا قرار دادند، در یک حرکت نمادین تیم قهرمان دوچرخه‌سواری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که اخیراً درخشش بسیاری هم در مسابقات کشوری داشته با تبرک جستن از شهدا، مسیری را از گلستان شهدای اصفهان تا یادمان شهدای گمنام در شرکت فولاد مبارکه را رکاب می‌زنند و در آن‌جا نیز ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنامی که در شرکت فولاد مبارکه به خاک سپرده شده‌اند، مراتب ارادت و سپاس خانواده بزرگ ورزش ایران و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را به کارگران، کارشناسان، مهندسان، مسئولان، مدیران و هیأت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه رسانده و اعلام می‌کنند که قدردان زحمات مردان و زنانی هستند که در جای‌جای خطوط تولید، خودکفایی را رقم می‌زنند.

رکاب‌زنی ۸۰ کیلومتری تیم دوچرخه‌سواری سپاهان با هدف تجدید میثاق با شهدا

رکاب‌زنی در مسیر ۸۰ کیلومتری برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا

محمد باقری مدیر تیم دوچرخه‌سواری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز در حاشیه این رویداد گفت: این گروه ۱۰ نفره و کاملا بومی شامل افراد اصلی تیم دوچرخه‌سواری جوانان و بزرگسالان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است که طی دو ساعت مسیر تقریبا ۸۰ کیلومتری موجود را طی خواهند کرد.

وی افزود: این برنامه سلام ما به شهدا و کوچک‌ترین کاری است که می‌توانیم برای شهدا، افرادی که برای آرامش و آسایش این مملکت از جان خود گذشتند، انجام دهیم. امیدواریم دعای شهدا بدرقه راه ورزشکاران باشد. در نهایت از همه کارکنان و مسئولان فولاد مبارکه تشکر می‌کنم.

اسماعیل پناهنده مدیر ورزش کارگری و صنعت باشگاه فولاد مبارکه اصفهان نیز اظهار کرد: این برنامه تجدید میثاقی میان دوچرخه‌سواران باشگاه فولاد مبارکه با شهدا و یک برنامه فرهنگی_ورزشی است.

مجتبی داوری دولت‌آبادی، مدیر ورزش قهرمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، این اقدام باشگاه سپاهان را ادای احترامی به شهدای گمنام فولاد مبارکه دانست.

رکاب‌زنی ۸۰ کیلومتری تیم دوچرخه‌سواری سپاهان با هدف تجدید میثاق با شهدا

به گزارش ایراسین، ایام هفته سپاهان به عناوین مختلفی نام‌گذاری شده است که روز اول آبان با عنوان «سپاهان، هویت و پیشکسوت»، روز دوم با عنوان «سپاهان سربلند، افتخار جهانی»، سومین روز هفته در سوم آبان به عنوان «سپاهان، خانواده و بانوان غرورآفرین»، «سپاهان، هواداران پرشور، سرمایه اجتماعی» عنوان روز سه‌شنبه چهارم آبان است، روز پنجم «سپاهان، فولاد مبارکه و حامیان اقتصادی» است، پنجشنبه ششم آبان «سپاهان، فرهنگ ایثار و شهادت» و روز جمعه با عنوان «سپاهان، استعدادپروری و سرمایه انسانی» نام‌گذاری شده است.

برگزاری مسابقات فوتسال پیشکسوتان، اجرای برنامه‌های محله محور، تجلیل از بانوان غرورآفرین، حمایت از هواداران، رکاب زنی تیم قهرمان دوچرخه‌سواری برای عرض ارادت و سپاس به کارکنان شرکت فولاد مبارکه، تجلیل از ایثارگران و آزادگان و رونمایی از همه تیم‌های باشگاه در رده‌های سنی دو گروه بانوان و آقایان را در ورزشگاه نقش‌جهان از جمله اقدامات این باشگاه در هفته سپاهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =