شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

گزارشی از عملکرد تولید و فروش شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با نماد کگل برای دوره منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ منتشر شد که بر این اساس، فروش این شرکت در دوره ۶ ماهه نخست امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۴۲ درصدی همراه شده و بیش از ۱۳ میلیون تن گندله و کنسانتره سنگ آهن تولید کرده است.

به گزارش ایراسین، میزان فروش شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در شهریور امسال به میزان ۴۱,۵۷۶,۸۴۳ میلیون ریال بوده است تماماً از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست آمده و رقمی برای صادرات محصولات این شرکت معدنی در شهریورماه به ثبت نرسیده است.

بیشترین بخش درآمد شهریورماه گلگهر از گندله به‌دست آمده است، به این شکل که از فروش ۸۷۶ هزار و ۸۹۲ تن گندله رقم ۳۶,۱۴۸,۵۶۹ میلیون ریال به ثبت رسیده؛ همچنین میزان تولید گندله در شهریورماه به یک میلیون و ۵۱ هزار و ۱۲۱ تن رسیده و کنسانتره سنگ‌آهن نیز به مقدار یک میلیون و ۱۰۱ هزار و ۲۵۸ تن تولید شده است.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در ۵ ماهه نخست امسال فروشی بالغ بر ۲۰۲,۹۰۷,۹۷۳ میلیون ریال داشته که از این میزان، سهم فروش در بازار داخلی ۲۰۱,۳۲۴,۴۰۹ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز یک میلیون و ۵۸۳ هزار و ۵۶۴ میلیون ریال شده است.

در مجموع شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریور امسال توانسته فروشی بالغ بر ۲۴۴,۴۸۴,۸۱۶ میلیون ریال داشته باشد که در مقایسه با عدد ثبت شده برای دوره مشابه در سال ۹۹ که رقم ۱۰۰,۷۸۳,۴۱۵ میلیون ریال بوده، با رشد فروش ۱۴۲درصدی همراه شده است.

گفتنی است شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در ۶ ماهه نخست امسال محصولات زیر را تولید کرده است:

گندله ریز دادنه: به میزان ۵۹ هزار و ۳۱۲ تن

کنسانتره سنگ آهن: به میزان ۷ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۵۳۰ تن

گندله: به میزان ۶ میلیون و ۱۵ هزار و ۷۶۰ تن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =