• ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
  • کد خبر: 18015
  • readingTime: ۱ دقیقه
شرکت ملی مس

گزارش عملکرد ماهانه شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد فملی برای دوره منتهی به ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش شرکت مس در ۵ ماهه اول امسال با رشد ۱۱۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شده است.

به گزارش ایراسین، میزان فروش شرکت ملی مس در مردادماه امسال برابر با ۴۸,۳۸۱,۴۸۶ میلیون ریال بوده است که از این میزان، سهم بازار داخلی ۲۵,۵۱۲,۴۰۹ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز از فروش محصولات برابر با ۲۲,۸۶۹,۰۷۷ میلیون ریال بوده است.

بیشترین محصول به فروش رفته در بازار داخلی و صادراتی کاتد مس بوده است.

با نگاهی بر میزان فروش شرکت ملی مس در ۴ ماهه اول امسال مشاهده میشود که رقم حاصل شده برابر با ۲۱۲,۶۲۸,۰۶۹ میلیون ریال بوده است که از این مقدار درآمد حاصل شده سهم بازار داخلی ۱۲۱,۰۰۷,۳۴۸ میلیون ریال و میزان صادرات انجام شده نیز درامدی برابر با ۹۱,۶۲۰,۷۲۱ میلیون ریال بوده است.

در مجموع می‌توان گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای سال مالی جدید تا انتهای مردادماه فروشی برابر با ۲۶۱,۰۰۹,۵۵۵ میلیون ریال داشته است که در مقایسه با رقم ثبت شده در مدت زمان مشابه سال قبل که ۱۱۹,۰۹۴,۰۹۶ میلیون ریال بوده، با رشد فروش ۱۱۹ درصدی همراه گشته است.

گفتنی است میزان فروش صورت گرفته در بازار داخلی طی ۵ ماهه اول امسال ۱۱۴,۵۱۹,۷۵۷ میلیون ریال و در بازار صادراتی نیز به میزان ۱۱۴,۴۸۹,۷۹۸ میلیون ریال بوده است.

شرکت مس در ۵ ماهه اول امسال توانسته است کاتد مس به میزان ۶۵ هزار و ۴۰۵ تن تولید کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =