ایتالیا

تیم فوتبال ایتالیا در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ به سختی از سد اتریش گذشت.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال ایتالیا در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ شب گذشته (شنبه پنجم تیرماه ۱۴۰۰) به سختی موفق به شکست ۲ بر یک اتریش شد تا شاگردان روبرتو مانچینی به جمع ۸ تیم نهایی برسند.

در نیمه اول اگرچه ایتالیا تیم بهتر میدان بود، دفاع اتریش اجازه هیچ کاری به مردان آتزوری نمی‌داد. چیرو ایموبیله و لورنزو اینسینه چند بار سعی کردند به صورت انفرادی راهی به دروازه اتریش پیدا کنند، اما موفق نشدند تا نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل پایان یابد.

در نیمه دوم روند بازی اتریش عوض شد و آن‌ها موفق شدند توسط آرناتوویچ به گل برسند، اما VAR این گل را مردود اعلام کرد. در تصاویر آهسته تنها بخشی از پای بازیکن اتریش در آفساید قرار داشت. در ادامه نیز ایتالیا به هیچ عنوان نتوانست از سد دفاعی اتریش عبور کند تا این بازی با تساوی بدون گل راهی وقت‌های اضافی شود.

در وقت‌های اضافی فدریکو کیه‌زا موفق شد در دقیقه ۹۵ گل اول ایتالیا را به ثمر برساند و در دقیقه ۱۰۵، پسینا اختلاف را دو برابر کند. این پایان کار در این بازی نبود و اتریش دقیقه ۱۱۶ توسط ساسا کالادزیچ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا بالاخره دروازه تیم ملی فوتبال ایتالیا باز شود.

به این ترتیب ایتالیا توانست در دیداری دشوار در وقت اضافه اتریش را شکست دهد و روند پیروزی‌های خود را حفظ کرد. شاگردان مانچینی در مرحله یک چهارم نهایی با برنده بازی پرتغال و بلژیک بازی خواهند کرد.

امروز یکشنبه  ششم تیر ماه ۱۴۰۰ روز دوم مسابقات مرحله یک‌ هشتم نهایی با برگزاری دو دیدار دیگر پیگیری خواهد شد که برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

هلند - جمهوری چک؛ ساعت ۲۰:۳۰ - ورزشگاه فرنس پوشکاش آره‌نا، داور: سرگئی کاراسف از روسیه

بلژیک - پرتغال؛ ساعت ۲۳:۳۰ - ورزشگاه کاتوخا سویا، داور: فلیکس بریش از آلمان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =