• ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
  • کد خبر: 12537
  • readingTime: ۱ دقیقه
چلسی

در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم های چلسی انگلستان و پاری سن ژرمن فرانسه مقابل حریفان به برتری رسیدند.

به گزارش ایراسین، دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با دو دیدار برگزار شد که تیم های چلسی انگلستان و پاری سن ژرمن فرانسه به ترتیب مقابل پورتو پرتغال و بایرن مونیخ آلمان به برتری رسیدند.

در ورزشگاه سانچس پیسخوان شهر سویل، تیم پورتو که بدون مهاجم ایرانی‌اش مهدی طارمی میزبان چلسی بود، با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب حریف انگلیسی شد تا کار سختی برای جبران این شکست در لندن داشته باشد. مانت در دقیقه ۳۲ و چیلوِل در دقیقه ۸۵ گل‌های چلسی را در این بازی به ثمر رساندند تا نماینده انگلیس نیمی از مسیر صعود به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها را طی کند.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به دلیل اخراج در دیدار برگشت مرحله قبل مقابل یوونتوس از این بازی محروم بود. توماس توخل سرمربی چلسی پیرامون این بازی  گفت: بازی سختی را مقابل پرتغال برگزار کردیم و  نتیجه بسیار خوب برای ما حاصل شد. پورتو یک باشگاه پرافتخار و قابل احترام است، بنابراین در برخی لحظات شرایط برای ما دشوار بود. می دانم در یک چهارم نهایی شرایط ممکن است کمی متفاوت باشد و ما این موضوع را پذیرفته بودیم.

همچنین دیدار حساس و تماشایی بایرن مونیخ در شرایطی با دو گل امباپه و یک گل مارکینیوش در مقابل گل های چوپوموتینگ و مولر به سود تیم فرانسوی به پایان رسید که بایرن در طول 90 دقیقه چهره ای سراسر تهاجمی داشت. اما در شرایطی که برف شدید مونیخ شرایط نرمال بازی را به هم زده بود، آن چه که بایرن در این مسابقه به نمایش گذاشت به آنها این امیدواری را می دهد که شکست خود را در پاریس جبران کنند. اگرچه پاریس با مهاجمان گرانقیمت و استثنایی اش می تواند بازهم دست بالای این تقابل باشد.

کیلیان امباپه مهاجم پاریسی ها  پس از پیروزی شیرین مقابل بایرن مونیخ گفت: این نتیجه را بیش از هر چیز مدیون تلاش جمعی و تیمی هستیم. ما در این دیدار خیلی اذیت شدیم، اما حالا با لبخند به پاریس بازمی گردیم. از فردا روی بازی روز شنبه مقابل استراسبورگ متمرکز خواهیم شد و با همین میل و عزم در بازی برگشت در سه شنبه آینده در میدان حاضر خواهیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =