• ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
  • کد خبر: 11830
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

محرم نوید کیا اگر چه مربی آرامی است اما به نظم تیمی اهمیت خاصی می دهد و برای برقراری نظم در تیمش به جای خشم به قانون روی آورده است.

به گزارش ایراسین، او همان طور که در برنامه فوتبال برتر گفته بود خطاب به بازیکنان تیمش گفته باید پروتکل های بهداشتی را در زندگی عادی اشان رعایت کنند و اگر مبتلا به ویروس کرونا شدند 10 درصد از قراردادشان کسر می شود. این قانون موجب شده از زمانی که محرم نوید کیا سرمربی تیم شده کمتر بازیکنی از این تیم به ویروس کرونا مبتلا شود؛ در حالی که در روزهای اخیر شاهد هستیم حتی بازیکنان تیم ملی به بهانه ابتلا به این ویروس شانس حضور در اردوی تیم ملی و هم چنین بازی در برابر تیم سوریه را از دست داده اند. عکس هایی که از بازیکنان شاخص تیم های مدعی قهرمانی در فضای مجازی منتشر می شود و بعد اخباری که در مورد کرونایی شدن آنها به بیرون آمده نشان داده همه تیم ها باید از قانون تیم سپاهان الگو برداری کنند. 

نکته جالب اینکه آرسن ونگر هم در وبیناری که با مربیان ایرانی داشت و در واکنش به سوال یکی از مربیان که آیا در دوران حضور در آرسنال بازیکنان را کنترل می کرد؟ گفت: تعقیب چند بازیکن در شهری که میلیون ها نفر زندگی می کنند کار بسیار سختی است و حتی ناممکن. ما به جای این کار بازیکن را موظف می کردیم در برابر سیاست های باشگاه متعهد باشد و برای ایجاد تعهد قوانینی هم وضع می شد. 

کرونایی شدن بازیکن جدا از اینکه سلامت بازیکن را به خطر می اندازد به تیم هم ضربه می زند چرا که بازیکن کرونایی نزدیک به دو هفته باید در قرنطینه باشد و زمانی که به تمرینات تیم باز می گردد نیاز به زمان خواهد داشت تا به شرایط ایده آل بدنی برگرد و اینطور می شود گفت بازیکنی که مبتلا به کرونا می شود در جریان مسابقات دست کم سه بازی را از دست می دهد. در چنین شرایطی باید حق را به محرم نوید کیا کرد که چنین قانونی را وضع کرد. او به نظر می رسد هم به سلامت بازیکن اهمیت می دهد و هم اهداف باشگاه.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =