• ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
  • کد خبر: 11528
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد محبی

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: انشاالله بتوانیم با پیروزی مقابل تراکتور تبریز به روند رو به رشد خود ادامه دهیم.

به گزارش ایراسین، محمد محبی بازیکن ملی پوش تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی شیرین مقابل مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران به خبرنگار ما گفت: فوتبال دوستان بازی خیلی خوب و تماشا پسندی را از دو تیم فولادمبارکه سپاهان و مس رفسنجان مشاهده کردند بود.

وی درباره تیم مس رفسنجان اظهار داشت: تیم مس رفسنجان هم تیم خوبی است که از بازیکنان جوان و با تجربه بهره می‌برد و حتی در رقابت‌های لیگ برتر یکی از تیم‌های خوب محسوب می‌شود و تیم سرسخت و چغری می باشد. خدا را شکر که توانستیم با شکست شاگردان ربیعی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کنیم.

محمد محبی با اشاره به بازی هفته هجدهم سپاهان در لیگ برتر ایران، افزود: در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر ایران روز پنجشنبه باید به مصاف تراکتور برویم، انشاالله بتوانیم با پیروزی میدان را ترک کنیم تا به روند رو به رشد خود ادامه دهیم.

بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به وجود ویروس کرونا گفت: همان طور که پزشکان می گویند باید نکات و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم، تا آنجا که می‌توانیم باید از مهمانی های دورهمی پرهیز کنیم تا به این ویروس منحوس مبتلا نشویم.

وی در پایان افزود: با توجه به تعطیلات نوروزی از همه مردم ایران می خواهم از سفرهای غیر ضروری پرهیز نمایند و اگر سفر ضروری پیش آمد از همه خواهش می کنم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، تا سالم به مقصد برسند، بنده تا آنجا که ممکن است به این قوانین و مقررات احترام می‌گذارم و تا به این لحظه خلافی مرتکب نشده‌ام که با جریمه مامورین راهنمایی رانندگی روبه‌رو شوم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =