• ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۱
  • کد خبر: 11383
  • readingTime: ۱ دقیقه
امین پیرعلی

کماندار تیم سپاهان گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نگاه خوبی به تمامی رشته‌های ورزشی دارد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، امیر پیرعلی کماندار تیم فولاد مبارکه سپاهان در خصوص افتخارتش گفت: در طول ۸ سال گذشته که در رشته تیراندازی با کمان فعالیت می‌کنم، مقام‌های مختلفی در مسابقات کشوری کسب کرده‌ام و چندی پیش در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک حضور داشتم و مقام چهارم آسیا را کسب کردم.

وی افزود: در سال ۹۷ با تشکیل تیم تیراندازی با کمان سپاهان به عضویت این تیم درآمدم و در همان سال به همراه تیم سپاهان مقام سوم کشور را کسب کردیم.

کماندار تیم فولاد مبارکه سپاهان در خصوص وضعیت این باشگاه گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای  به معنای واقعی است و در تیم تیراندازی با کمان از ورزشکاران بومی استفاده می‌کند، امیدوارم در سال‌های آینده با کسب تجربه بیشتر کمانداران سپاهان و تقویت این تیم، شاهد قهرمانی سپاهان در کشور باشیم.

پیرعلی گفت: تیمداری سپاهان در رشته تیروکمان باعث بالا رفتن انگیزه ورزشکاران این رشته در اصفهان شده است. با بازگشت آقای ساکت، برنامه‌های باشگاه با انسجام و نظم بهتری در حال اجرا است و درباره تیر و کمان هم قول‌های خوبی داده شده و قرار است آکادمی تیر و کمان سپاهان راه اندازی شود تا دیگر دغدغه محل تمرین را نداشته باشیم.

وی در پایان گفت: باشگاه سپاهان نگاه خوبی به تمامی رشته‌های ورزشی دارد و امیدواریم این نگاه ویژه‌تر شود و حمایت‌ها از رشته‌های مدال‌آور در مسابقات لیگ و رقابت‌های آسیایی بیشتر شود تا بتوانیم بیش از پیش شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =