• ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
  • کد خبر: 11293
  • readingTime: ۱ دقیقه
سکه طلا

آخرین قیمت طلا، سکه تمام بهار آزادی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی و هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز شنبه (۱۶ اسفندماه ۹۹) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، قیمت‌ها در بازار طلا امروز به دلیل کاهش انس جهانی و بازار ارز رو به کاهش است.

بر اساس آخرین قیمت‌های اعلام شده در بازار طلا، هر مثقال طلای ۱۷ عیار آب شده ۴ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۶ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: پیش‌بینی در بازار طلا دشوار است اما انتظار داریم که ثباتی بر قیمت ها حاکم شود. طبیعتا در حوزه سکه، شدت تقاضا می‌تواند درصدی دخیل باشد و باعث افزایش یا کاهش اندک قیمت شود. امیدواریم در این مدت زمان پایان سال بازار ثبات داشته باشد تا افراد بتوانند به راحتی تصمیمات معاملاتی خود را اتخاذ کنند.

ابراهیم محمدولی ادامه داد: زمانی که قیمت‌ها در بازار دچار نوسان باشد تصمیم‌گیری برای خرید و فروش نمی‌تواند خوب باشد، زیرا افراد منتظر ادامه جریان هستند. بازار داد و ستد نیز در اسفندماه درصدی نسبت به رکود ماه‌های گذشته بهتر شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز طلا به عنوان گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود؟ گفت: سرمایه‌گذاری در بازار طلا در بازه زمانی بلندمدت و در حوزه تولید و صادرات همچنان مناسب است اما در بازه زمانی کوتاه مدت، توصیه نمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =