منصور  شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان

شیشه فروش،مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از خروج سامانه بارشی از استان اصفهان در امشب خبر داد و نسبت به مه آلودگی غلیظ در بامداد روز جمعه هشدار داد.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار ایراسین درخصوص آخرین وضعیت فعالیت سومین سامانه بارشی از ابتدای سال زراعی جاری در اصفهان اظهار داشت: جبهه جنوبی ناپایدار از شب گذشته وارد استان اصفهان شده است که اکثرا با بارش برف در تمام مناطق استان اصفهان همراه شده است.

وی افزود: فعالیت این سامانه همواره در مناطق غرب استان اصفهان بوده است که زبانه آن مناطق شرقی استان را هم در برگرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به بارشهایی در شهرستانهای اصفهان، نایین، اردستان بیان داشت: این سامانه بارشی شدت زیادی ندارد و با چند مورد حادثه جاده ای همراه شد که می توان به تصادف زنجیره ای در اتوبان خرازی در اثر لغزندگی جاده با برخورد 8 دستگاه خودرو اشاره کرد که در این حادثه 3 تیم از فوریت های پزشکی به مکان تصادف اعزام شدند و 9 نفر مجروح به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

امدادرسانی به 20 خودرو در جاده ها

وی بیان داشت: تاکنون به 20 خودرو امدادرسانی شده است و در 10 مقطع از جاده های استان اصفهان در مناطق فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین دشت برف روبی شد.

کاهش 8 درجه ای دما در اصفهان

شیشه فروش با بیان اینکه این سامانه تا بعدازظهر در استان اصفهان فعال است، گفت: این موج ناپایدار امشب از استان اصفهان خارج می شود و به علت رطوبت و افت 7 الی 8 درجه ای دما با مه آلودگی سنگین مواجه هستیم.

روز جمعه با مه آلودگی همراه است

وی توصیه کرد: با توجه به کاهش دما و مه آلودگی در بامداد جمعه لازم است علاوه بر مصرف حامل های انرژی، استانداردهای ایمنی رعایت شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به استقرار 112 تیم امدادی در مناطق تحت تاثیر این سامانه بارشی تصریح کرد: درحال حاضر گزارشی از مشکل تردد در جاده های استان اصفهان گزارش نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =