رضا میرزایی

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: استقلال رقیب جدی و اصلی ما محسوب می‌شود که شکست دادن این تیم کار هر تیمی نیست.

به گزارش ایراسین، رضا میرزایی بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیذامون شرایط کنونی تیمش اظهار داشت:  خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داریم و نتایج تیم باعث شده بچه ها از لحاظ روحی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشند و بعد از پیروزی در دیدار مقابل استقلال و رسیدن به صدر جدول اوضاع خوب شد و تا اینجای کار به چیزی که می‌خواستیم دست یافته ایم.

وی با اشاره به برتری دو بر صفر مقابل استقلال تهران گفت: بازی سختی بود و به خوبی از اهمیت این دیدار آگاه بودیم، استقلال رقیب جدی و اصلی ما محسوب می‌شود و تیم پرمهره‌ای است که شکست دادن این تیم کار هر تیمی نیست ولی ما به خوبی روی آنها کار کرده بودیم و تمریناتی که انجام دادیم برای گرفتن ۳ امتیاز بازی بود که خدا را شکر آن را کسب کردیم .

رضا میرزایی در خصوص اینکه آیا سپاهان قهرمان لیگ برتر ایران می شود، بیان داشت: ما هنوز قهرمان نیم فصل نشده ایم و این موضوع بستگی به نتیجه دیدار پرسپولیس مقابل گل گهر دارد ولی هدف و تمرکز اصلی ما قهرمانی در پایان فصل است و اگرچه قهرمانی نیم فصل هم از لحاظ روحی روانی بار مثبت خوبی برای تیم دارد ولی هدف و انگیزه ما بالا بردن جام در پایان فصل است.

مهاجم تیم فولاد مبارکه سپاهان پیرامون موفقیت این تیم در نیم فصل نخست گفت: ما یک تیم یکدل و با انگیزه هستیم که از لحاظ شخصیتی و فنی و اخلاقی در سطح بالایی قرار دارد و یکی از نقاط قوت ما دوری از جنجال و حاشیه است که مجموعه باشگاه، مدیریت و در رأس کادرفنی آقای نویدکیا که خودش ذاتاً آدم آرامی است و این آرامش را هم به تیم منتقل کرده است.

وی با اشاره به هواداران خونگرم سپاهان اظهار داشت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هرچه دارد از هوادارانش است و اگر آنها نبودند ما با یک باشگاه معمولی هیچ فرقی نداشتیم، آنها همیشه به من لطف داشتند و چون از محصولات آکادمی باشگاه هستم خیلی به من ابراز محبت می‌کنند.

رضا میرزایی در پایان تصریح کرد: در رختکن همیشه به بازیکنان می‌گویم که ببینید هواداران چطور برای ما سنگ تمام می‌گذارند و ما هم باید از جان و دل در زمین مایه بگذاریم تا آنها را خوشحال کنیم و امیدوارم آخر فصل قهرمانی را که کمترین حقشان است به آنها هدیه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =