• ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
  • کد خبر: 10854
  • readingTime: ۲ دقیقه
برتری سپاهان مقابل استقلال در لیگ برتر فوتبال

عکس:مجتبی جهان بخش

بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران از پیروزی شیرین مقابل استقلال تهران صحبت می کنند.

به گزارش ایراسین، عزت پورقاز مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: پیش بینی می‌کردیم که بازی سنگینی از کار درآید و خدا را شکر که نظم تیمی خوبی داشتیم و در ۹۰ دقیقه تمرکزمان را حفظ کردیم، در دقایقی هم استقلال فشار آورد که آن هم طبیعی بود. ما در کل خوب و منطقی بازی کردیم و به پیروزی رسیدیم.

وی در خصوص بازگشتش به میادین فوتبال گفت: مدتی بازی نکردم و خدا را شکر که توانستم بازی کنم و دوباره برای تیمم مفید باشم، جو خوبی در تیم ما حاکم است و دوستی و رفاقتی در تیم داریم و همه ما برای نام بزرگ سپاهان می‌جنگیم.

سروش رفیعی هافبک این تیم نیز بیان داشت: این برد را به هواداران تبریک گفته و به تیم خوب، قابل احترام و بزرگ استقلال هم خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود. وقتی دو تیم بالای جدولی با هم در دیدار پایانی نیم‌فصل رقابت دارند شرایط خیلی حساس می‌شود.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که توانستیم این مسابقه را در خانه خودمان ببریم. باز هم می‌گویم جای هواداران خیلی خالی بود واقعاً حیف است این بازی‌های بزرگ بدون تماشاگر برگزار شود و امیدوارم هرچه سریع‌تر شرایط به شکلی باشد که بتوانیم هواداران را در ورزشگاه‌ها ببینیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در رابطه با اینکه چه کسی گل دوم طلایی پوشان را به ثمر رسانده، تصریح کرد: شهباززاده گل را به ثمر رساند. البته وقتی وی من را نشان داد منظورش این بود که روی یک کار تمرین شده گل به ثمر رساندیم. یکی دو روز است من و سجاد درباره کاری صحبت می‌کنیم که هیچکس حتی در داخل تیم هم از آن خبر نداشت. این کار تاکتیکی را برای ضربه ایستگاهی هماهنگ کرده بودیم. سجاد هم وقتی من را نشان داد منظورش همین بود که این گل از همین طریق به ثمر رسید. فکر می‌کنم جهت توپ خیلی تغییر نکرد اما به پای شهباززاده برخورد کرد این گل باید به نام او نوشته شود.

جلال علی محمدی نیز پس از این بازی اظهار داشت: بازی از طرف ما خیلی خوب شروع شد و در همان ابتدا ۲ گل زدیم. در نیمه دوم عقب نشستیم اما با این وجود به استقلال فرصت ندادیم. در مجموع این ۳ امتیاز حق ما بود.

هافبک تیم فولاد مبارکه سپاهان در خصوص حضورش در ترکیب سپاهان نسبت به فصل حضور قلعه‌نویی و اینکه برخی بازیکنان سپاهان شرایط بهتری دارند گفت: نوع فوتبالی که نسبت به آن زمان بازی می‌کنیم دلیل بیشتر بازی کردن من است. نمی‌شود آن تیم را با تیم الان مقایسه کرد، آن تیم هم قوی بود و اکثر بازی ها را می‌بُرد. الان شرایط بازی ما با قبل خیلی فرق دارد، شاید دلیل بیشتر بازی کردن من به خاطر نوع فوتبال امروز سپاهان است ولی در مورد بقیه بازیکنان نمی‌توانم نظر بدهم.

وی در خصوص صدرنشینی تیمش بیان داشت: ما ۱۴ هفته سعی کردیم به صدر جدول برسیم، شاید یکی دوبار در آستانه رسیدن به صدر جدول بودیم اما نشد. در نیم فصل دوم کار ما خیلی سخت است هر چند دوست دارم آخر فصل یک جام به هواداران تیم بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =