• ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸
  • کد خبر: 10703
  • readingTime: ۱ دقیقه
جلال علی‌محمدی

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در بازی دربی اصفهان نمایش خوبی داشتیم و خوشبختانه سه امتیاز مهم را کسب کردیم.

به گزارش ایراسین، جلال علی‌محمدی هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران پیرامون دیدار هفته پانزدهم تیمش با استقلال تهران گفت: ما و استقلال موقعیت خوبی در بالای جدول داریم و فاصله امتیازها کم است، طبیعتا این تیم یکی از رقیبان مهم ما در راه قهرمانی است، شکست دادن استقلال می‌تواند بیشتر از ۳ امتیاز ارزش داشته باشد اما این را بگویم که بازی آسانی پیش رو نداریم.

وی در خصوص پیروزی سه بر یک در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن اظهار داشت:  ذوب‌آهن تیم خوبی است و با این بازیکنان با کیفیت مستحق حضور در پایین جدول نیست. در این بازی نمایش خوبی داشتیم و خوشبختانه سه امتیاز مهم را کسب کردیم که می‌تواند در آینده به درد سپاهان بخورد.

جلال علی‌محمدی درباره اینکه آیا تیم فولاد مبارکه سپاهان می‌تواند در فصل جاری قهرمان شود؟ گفت: تیم فولاد مبارکه سپاهان همیشه جزو مدعیان است ولی از حالا زود است در این خصوص صحبت کنیم. چند تیم دنبال قهرمانی هستند و رسیدن به این عنوان اصلا راحت نیست. باید سخت تلاش کنیم و کم اشتباه باشیم تا به قهرمانی برسیم. خیلی دوست دارم در این فصل قهرمانی با سپاهان طلایی را در لیگ برتر فوتبال ایران تجربه کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =