• ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
  • کد خبر: 1055
  • readingTime: ۲ دقیقه
برانکو

بازهم برانکو سرمربی پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی به میزبانی اصفهان شرکت نکرد.

به گزارش ایراسین، قرار بر این بود که امروز شنبه ساعت 15 سرمربیان دو تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان و پرسپولیس در نشستی به سئوالات خبرنگاران جواب دهند که متاسفانه برانکو باز هم به این کنفرانس نرسید تا تنها امیر قلعه نویی سرمربی طلایی پوشان اصفهانی به سئوالات خبرنگاران پاسخ دهد.
امیر قلعه نویی در ابتدا پیرامون اینکه برانکو عنوان کرده داوری‌ها به سود سپاهان و ذوب‌آهن است گفت:‌من به برانکو ارادت دارم و وی از دوستان نزدیک من است ما در برلین همدیگر را دیدیم و او تجربیاتش از تیم ملی را در اختیار من قرار داد، برانکو هم مثل بازیکنانش خسته است وگرنه او از این حرف‌ها نمی‌زند.
وی افزود: اکنون بیایند و داوری‌ها را بررسی کنند تا ببینند چه تیمی بیشتر سود کرده و چه تیمی بیشتر ضرر کرده است، ما این آمادگی را داریم که هر تیمی که بیشتر از داوری منتفع شده امتیازاتش را کم کنند، سپاهان تا اینجا 6 امتیاز ضرر کرده است.
قلعه‌نویی در خصوص حضور شجاع‌ خلیل‌زاده در بازی فردا و تقابلش با هواداران سپاهان خاطرنشان کرد: مردم اصفهان مردم بامعرفتی هستند و هر بار که من به اصفهان آمدم برخورد خیلی خوبی با من داشتند و امیدوارم فردا با شجاع خلیل‌زاده هم این کار را انجام دهند. شجاع شاگرد من بوده و بازیکن اخلاق‌مداری است. زمانی که در تراکتورسازی حضور داشتیم او با گونه شکسته بازی کرد و بازیکن با تعصبی است. شاید در زمانی که سپاهان بود شرایطش خوب نبوده اما امیدوارم هواداران فردا انرژی‌شان را روی تیم خودشان بگذارند.
وی ادامه داد: درباره آوردن پرچم ژاپن هم باید بگویم این کارها با تمدن و فرهنگ ما همخوانی ندارد، هواداران تراکتورسازی می‌گویند بازیکن ژاپنی داریم اما ما بازیکن ژاپنی نداریم و امیدوارم هواداران پرچم ژاپن با خود به استادیوم نیاورند چرا که پرچم قشنگ‌تری به نام سپاهان وجود دارد من به تنهایی با این مسائل مبارزه کردم و آسیب هم دیدم اما همه جای دنیا از فوتبال لذت می‌برند حتی اگر یک تیم قعر جدولی با تیم بالای جدول بازی کند از فوتبال لذت می‌برند، اگر به یک شهر دورافتاده آلمان بروید حتی اگر تیمی شرایط خوبی نداشته باشد استادیومش پر از تماشاگر می‌شود  چون مردم از فوتبال لذت می‌برند ما هم باید به این سمت برویم. دیدید زمانی که تیم کاشیما قهرمان شد بازیکن برزیلیش پرچم کشور خودش را آورد، در اروپا هم شرایط همینگونه است.
قلعه‌نویی درباره داوری بازی فردا هم خاطرنشان کرد: پاک‌ترین قسمت فوتبال ما داورانش است هر چند که  اشتباهاتی هم دارند اما اشتباهات آنها سهوی است، زاهدی‌فرد از بهترین داوران فوتبال ماست که همه استانداردهای لازم را برای قضاوت کردن دارد. هر چند که او هم اشتباهاتی داشته است. اما همه داوران ما در حد فغانی هستند و امیدوارم در حد او آماده شوند. با اینکه ما از داوری ضرر کردیم اما به داوران احترام می‌گذاریم و می‌توانم بگویم که زاهدی‌فرد از بهترین داوران ماست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =