سیدعبدالله حسینی

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: وقتی تیمی در بحران است، بازیکنانش هم تحت فشار قرار می‌گیرند.

به گزارش ایراسین، سیدعبدالله حسینی مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از پیروزی شیرین مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران پیرامون جایگاه ذوب آهن با بیان این مطلب گفت: . در خیلی از بازی‌های این فصل مستحق پیروزی بودیم اما به هر دلیلی، بدشانسی یا اشتباهات داوری که خیلی هم از آن لطمه خوردیم این اتفاق نیفتاد. هیچ تیم و بازیکنی دوست ندارد انتهای جدول باشد، با وجود این فشارها، یک سری اتفاقات قشنگ نیست. بازیکنان خودشان ناراحتی و استرس دارند. ای کاش یک سری حرف‌ها در فضای مجازی و رسانه‌ها کمتر زده شود.

وی در پیرامون اولین پیروزی ذوب‌آهن در لیگ بیستم اظهارداشت: در این بازی محکوم به برد بودیم. در بازی‌های قبلی هم نشان داده بودیم که برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. در بازی با نساجی خدا خواست و با همت بچه ها توانستیم دست پر به اصفهان برگردیم. ممنون هواداران هستیم و این برد را به آن‌ها تقدیم می‌کنیم که در این مدت خیلی اذیت شدند اما حامی ما بودند.

سیدعبدالله حسینی با بیان اینکه امیدوارم این پیروزی استارت بازی‌های خوب و بردهای بیشتر در هفته‌های بعد باشد، افزود: ما در بازی با نساجی با برنامه بودیم. سعی کردیم با شروع بازی روی دروازه نساجی فشار ایجاد کنیم تا به گل برسیم. خداراشکر این اتفاق خیلی زود در ثانیه ۱۵رخ داد. از این اتفاق خیلی خوشحالیم چون باعث شد بچه ها با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنند.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره نساجی گفت: باید به مجید جلالی و تیم نساجی تبریک گفت. واقعا فوتبال خوبی را انجام دادند و در خیلی از اوقات بازی هم ما را تحت فشار گذاشتند. ولی ما عزم مان را برای سه امتیاز جزم کرده بودیم. بازی روی چمن مصنوعی هم متفاوت است اما بازیکنان ما با این شرایط آشنا بودند.

وی در خصوص گلزنی مقابل نساجی اظهار داشت: گل زدن حاصل یک کار تیمی است. واقعا خیلی خوشحالم که در این کار سهمی داشتم. باز کردن دروازه نساجی در خانه خودش کار خیلی سختی است. برای این گل همه بازیکنان ما زحمت کشیدند و من نفر آخری بودم که به توپ ضربه زدم. این گل را به هواداران ذوب آهن تقدیم می‌کنم .

سیدعبدالله حسینی در پایان درباره دربی فوتبال اصفهان گفت: دربی اصفهان جذابیت خیلی خاصی مخصوصا برای مردم این استان دارد. می‌دانیم با تیم بزرگی بازی داریم. آن‌ها در این لیگ با هدایت محرم نویدکیا خیلی خوب کار کرده اند. امیدوارم بتوانیم مقابل سپاهان بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =