شهرخودرو

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه یک بر سه مغلوب شهرخودرو مشهد شد.

به گزارش ایراسین، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه یازدهم بهمن ماه با انجام 5 بازی به پایان رسید. در مهمترین دیدار روز شنبه ساعت ۱۷ تیم فولادمبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان شهر خودرو  بود و با نتیجه یک بر سه مغلوب نماینده مشهد شد تا به رده سوم سقوط کند. سجاد شهباززاده در دقیقه 23 و از روی نقطه پنالتی برای سپاهان گلزنی کرد و گل های شهرخودرو توسط امین قاسمی‌نژاد دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی و احمد الجبوری در دقایق 73 و 93 به ثمر رسید، سپاهان با این شکست 22 امتیازی باقی ماند و شهرخودرو نیز 18 امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت.

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی گولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، دانیال اسماعیلی‌فر، شایان مصلح ( ۶١ خلعتبری )، محمد کریمی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، کی‌روش استنلی و سجاد شهباززاده

ترکیب شهرخودرو: میلاد فراهانی، علی نعمتی، رحمان جعفری، امیر حسین کریمی، محمد عرفان معصومی، امین قاسمی نژاد، رضا یزدان دوست، اکبر صادقی، صادق صادقی، حسین مهربان و فرشاد فرجی

تیم داوری: موعود بنیادی‌فر، تورج عیوض‌محمدی، محمدرسول ذورقی، محمدعلی پورمتقی، عباس راکی و فرهاد امینی.

کارت زرد: امیرحسین کریمی، میلاد فراهانی و رحمان جعفری از شهرخودرو

کارت قرمز: گئورگی گولسیانی (89) از سپاهان

دقایق حساس:

دقیقه ١۵: ضربه قاسمی نژاد با دخالت مهدی زاده راهی کرنر شد.

*دقیقه ٢٠ گل اول سپاهان توسط سجاد شهباززاده از روی نقطه پنالتی: ارسال شهباززاده پس از برخورد به دست امیرحسین کریمی اعلام پنالتی شد. سجاد شهباززاده این ضربه را تبدیل به گل کرد.

* دقیقه 28 گل تساوی شهر خودرو توسط امین قاسمی نژاد از روی نقطه پنالتی: اینبار داور در دقیقه ٢٨ برخورد شایان مصلح با جعفری بازیکن شهرخودرو را اعلام پنالتی کرد و امین قاسمی نژاد دروازه پیام نیازمند را باز کرد.

دقیقه ٣٧: شوت سر ضرب سروش رفیعی راهی اوت شد.

دقیقه ۴٧: ضربه دانیال اسماعیلی فر با پاس فوق العاده کریمی واکنش میلاد فراهانی را به همراه داشت.

دقیقه ٧٠: ضربه فنی محمد کریمی از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی راهی شد.

دقیقه ٧١: ضربه ایستگاهی صادق صادقی با اختلاف نه چندان زیاد به اوت رفت.

*دقیقه 73 گل دوم شهر خودرو توسط احمد الجبوری: یک پاس عمقی احمد الجبوری بازیکن تعویضی شهرخودرو را در موقعیت تک به تک با پیام نیازمند قرار داد و این مهاجم دروازه نیازمند را باز کرد.

دقیقه ٨٠: ضربه سر شهباززاده روی ارسال دقیق کریمی با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

*دقیقه 93 گل سوم شهرخودرو توسط احمد الجبوری: در یک ضد حمله احمدالجبوری به زیبایی دروازه نیازند را باز کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =