میلیچ چرچیچ

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: جایگاه دو تیم سپاهان و ذوب آهن فاصله‌هایی را ایجاد کرده، اما برای دربی فوتبال اصفهان برنامه داریم.

به گزارش ایراسین، میلیچ چرچیچ مربی صربستانی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از شکست سه بر دو تیم نساجی مازندران در نشست خبری پس از بازی گفت: خیلی مطمئن بودیم که کارخودمان را دراین بازی به درستی انجام می‌دهیم  و به سه امتیاز خواهیم رسید که در راه تلاش زیادی انجام دادیم، دراین دیدار هم همانند بازی‌های گذشته، بازیکنان تیم ذوب آهن سخت تلاش کردند و توانستند بازی خوبی را به نمایش گذارند.

وی ادامه داد: درنیمه نخست دردفاع مشکل داشتیم، اما به خوبی بازی را کنترل کردیم و پیروز این نیمه شدیم، نیمه دوم با وجود یک بازیکن کمتر شرایط کمی سخت‌تر شده بود و طبیعی بوده که یک خط عقب تربازی کنیم و با موقعیت‌هایی که در ضد حمله به دست ‌آمد، حریف را تحت فشار قرار دادیم. درهرصورت بازیکنان ما تا آخر مسابقه دست ازتلاش خودشان برنداشتند و در نهایت با پیروزی ۳ امتیاز مهم را کسب کردند.

میلیچ چرچیچ با بیان اینکه به بقای این تیم درلیگ برتر امید و اطمینان کافی دارم، گفت، ما دراین فصل مشکلات زیادی داشتیم، اما تلاشی که بازیکنان ما درجریان بازی‌ها داشتند، ستودنی بود. اکنون باید به آینده که به سمت بالای جدول خواهیم آمد فکرکنیم و بازی به بازی به جایگاه واقعی خودمان درجدول خواهیم رسید.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیرامون بازی هفته آینده این تیم برابر سپاهان (دربی فوتبال اصفهان) بیان داشت: مصاف تیم های ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان همیشه حساسیت‌های خاص خودش را داشته، البته جایگاه فعلی دو تیم فاصله‌هایی را ایجاد کرده، اما برای دربی فوتبال اصفهان برنامه داریم وآماده این دیدار خواهیم شد.

وی در پایان افزود: سعی می‌کنیم که برنامه خوبی مقابل شاگردان محرم نویدکیا  داشته باشیم و این نکته مهم برای ما این هست که ما برای هر بازی استراتژی و تاکتیک ویژه ای داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =