• ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
  • کد خبر: 10502
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت و برای علی انصاریان و دیگر مبتلایان به بیماری کرونا آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در ابتدای نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو گفت: درگذشت مهرداد میناوند را به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم و برای آقای انصاریان و همه عزیزان مبتلا به این بیماری آرزوی سلامتی دارم.

وی با اشاره به بازی با شهر خودرو اظهار داشت: به علت نبود تماشاگران سپاهانی بازی آسانی نداریم، همه تیم‌ها برای کسب امتیاز با تمرکز بالا بازی می‌کنند. شهرخودرو تیم خوبی است، در یک سوم هجومی خوب کار می‌کند و فکر می‌کنم بازی‌هایی که از این تیم آنالیز کردیم، یک مقدار حاکی از بدشانسی این تیم است و می‌توانستند نتایج بهتری کسب کنند.

محرم نویدکیا افزود: شهرخودرو حتی در بازی‌هایی که شکست خوردند، موقعیت‌های خوبی را خلق کردند. قطعا این تیم سعی می‌کند از اشتباهات و فضاهای موجود در زمین ما استفاده کند. نماینده شهر مقدس مشهد بازیکنان هجومی خوبی دارد و در یک سوم هجومی خطرناک هستند و باید مراقبت کنیم که به مشکل نخوریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص شرایط تیمش بیان داشت: شرایط تیم ما خوب است، رضا دهقان به تیم اضافه شد و تمرینات گروهی را شروع کرد و شرایط وی روز به روز بهتر می‌شود. تنها مصدوم تیم رسول نویدکیا است.

وی با اشاره به استقبال هواداران سپاهان از درب هتل و همراهی تیم تا ورزشگاه نقش جهان افزود: همه آنها می‌دانند که خیلی دوستشان دارم اما باید موضوعاتی را بگویم. الان بحث بیماری کرونا است و می‌بینیم چه اتفاقات ناگواری می‌افتد. فکر می‌کنم هیچ چیزی ارزش این را ندارد که کسی این مریضی را بگیرد. موضوع دوم هم این بود که موتورسوارها جلوی اتوبوس حرکت می‌کردند و یکی از آن‌ها زمین خورد اما خوشبختانه به علت سرعت کم، مجددا سوار وسیله شد و به راهش ادامه دادم. اگر یک اتفاق کوچک برای کسی بیافتد همه ما پشیمان خواهیم شد.

محرم نویدکیا تصریح کرد: از طرفی مسیری که باید در زمان بیست دقیقه طی می‌کردیم، یک ساعت طول کشید، این موضوع برای تیم ما هم خوب نیست. بازیکنانم استرس می‌گیرند که نکند تصادفی ایجاد شود. اینطوری خود بازیکنان هم استرس می‌گیرند. خواهش می‌کنم هواداران از خانه ما را حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان بیان داشت: امیدوارم بازی خوب را مقابل شهرخودرو به نمایش بگذاریم و بتوانیم با پیروزی مقابل این تیم به صدر جدول برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =