قاضی عسگر

معاون اقتصادی استانداری اصفهان گفت: با تشکیل کارگروه طرح های غیرفعال و راکد اقتصادی در استان اصفهان بیش از هزار طرح اقتصادی راکد فعال شده است.

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به برگزاری دو جلسه «کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری اصفهان» در هر هفته اظهارداشت: در جلسه اخیر مشکلات 20 واحد اقتصادی دراستان اصفهان مرتفع شد.

وی افزود: راه اندازی «کارگروه فعال شدن طرح های غیرفعال و راکد اقتصادی» در جذب سرمایه گذار نقش داشته است و توانسته با آسیب شناسی و بررسی علل رکود طرح های اقتصادی به راه اندازی مجدد طرح های مذکور بیانجامد.

شناسایی هزار و 177 طرح راکد اقتصادی در استان اصفهان

معاون اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به هزار و 177 طرح راکد اقتصادی دراستان اصفهان شناسایی شد، گفت: «کارگروه فعال شدن طرح های غیرفعال و راکد اقتصادی» در استان اصفهان توانست در این مدت کوتاه بیش از هزار طرح اقتصادی راکد را فعال کند.

وی با اشاره به نقش خانه صمت و اتاق بازرگانی در تحرک طرح های اقتصادی غیرفعال در استان اصفهان تصریح کرد: با جذب سرمایه گذار می توان به طرح های اقتصادی راکد در استان اصفهان پویایی بخشید؛ چراکه سرمایه گذاران ترجیح می دهند طرح های راکد را فعال کنند.

بوروکراسی اداری در اصفهان نهادینه شده است

قاضی عسگر به بوروکراسی اداری و مشکلاتی که  برخی از دستگاه های اجرایی پیش روی فعالان اقتصادی می گذراند، گریزی زد و گفت: لازم است دستگاه های اجرایی تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا مسائل فعالان اقتصادی مرتفع شود و در جذب سرمایه گذاری بکوشند.

وی افزود: «کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید» درصدد است تا گره های پیش آمده بین دستگاه های اجرایی را برطرف کند و تنها نیازمند داوری از سمت استانداری اصفهان است.

معاون اقتصادی استانداری اصفهان با تاکید بر نهادینه شدن بوروکراسی در نصف جهان اظهار داشت: امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی بتوان موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی استان اصفهان را مرتفع کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =