جمشید ملارحمان

مدیرعامل پیشین گل گهر در آیین معارفه مدیر جدید این شرکت گفت: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نقشی مهم در زنجیره فولاد کشور داشته است.

به گزارش ایراسین، جمشید ملارحمان مدیرعامل پیشین شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در این آیین با اشاره به فعالیت 2 ساله خود در مجموعه گلگهر اظهارکرد: بنده در این دو سال سعی بر امانتداری داشتم. امانت داری در هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی کشور، کاری دشوار است؛ چراکه همواره مورد رصد و توجه از سوی عموم مردم قرار داریم.

ملارحمان با اشاره به تلاش برای حفظ و صیانت از اقدامات قبلی صورت گرفته در این مجموعه گفت: در پایان سال ٩٨ رشد ٤ درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شد که حاصل امانت داری است و  اکنون در سال ٩٩ نیز مجددا شاهد رشد ٤ درصدی در تولید این مجموعه بودیم.

به گفته وی، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نقشی بیش از ٣٠ درصد در زنجیره فولاد کشور دارد و رشد تولید در این بنگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

ملارحمان ادامه داد: در سال جاری پروژه های بسیاری در دستور کار قرار گرفته و پروژه ملی یا فراملی انتقال آب خلیج فارس نیز در مدار تولید قرار گرفت.

به گفته وی، در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز اتفاقات خوبی رخ داد و در مدت کوتاهی دو استادیوم در حد استانداردهای لازم در سیرجان احداث شد. همچنین یک بیمارستان تخصصی احداث و امروز به بیمارستان فوق تخصصی تبدیل شده است.

وی بیان اینکه در حوزه بومی سازی تکنولوژی نیز اقدامات مهمی انجام شده که جزو افتخارات ملی این مجموعه است در ادامه گفت: در زمینه توسعه تلاش زیادی صورت گرفته و امروز پروژه هایی در جنوب کرمان همچون پروژه اکتشاف و فروکروم در حال انجام است.

مدیرعامل پیشین گلگهر ادامه داد: خوشبختانه برنام مالی شرکت گل گهر برای یک دوره ٥ ساله شکل گرفته و گزارش می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =