• ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۴
  • کد خبر: 9279
  • readingTime: ۲ دقیقه
دیدار دوتیم سپاهان اصفهان و سایپا تهران

عکس:مجتبی جهان بخش

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران برای تیم های اصفهانی خوش یمن نبود.

به گزارش ایراسین، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران روز چهارشنبه با برگزاری دیدار تیم های مس رفسنجان و تراکتور به پایان رسید و تیم های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان از 6 امتیاز ممکن تنها یک امتیاز کسب کردند تا این هفته برای اصفهانی ها بد یمن باشد.

فولاد مبارکه سپاهان در شب تولد محرم نویدکیا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان سایپا بود. شاگردان نویدکیا خیلی زود و در دقیقه ۶ توسط سجاد شهباززاده به گل برتری رسیدند. اما سایپا به لطف ارسال کرنر دقیق محسن مسلمان و ضربه سر مجید علیاری در دقیقه ۸۳ این بازی را به تساوی ۱-۱ کشاند تا از اصفهان یک امتیاز شیرین را به خانه ببرد.این تساوی برای سپاهانی ها بسیار بد قلمداد شد چراکه دو امتیاز مهم خانگی را از دست دادند.

صنعت نفت نیز در آبادان از ذوب آهن اصفهان پذیرایی کرد و در تمام دقایق بازی از تیم اصفهانی برتر بود و با حملات مداوم دروازه شاگردان رحمان رضایی را تهدید می کرد. صنعت نفت آبادان در نهایت با تک گل دقیقه ۸۶ طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی ذوب آهن را شکست داد تا با ۷ امتیاز پشت سر استقلال تهران در رده پنجم لیگ برتر بیستم تا پایان هفته چهارم قرار داشته باشد. هرچند کارشناسان داوری معتقد بودند که اعلام پنالتی از سوی داور صحیح نبوده است. ذوبی ها تا این لحظه آسیب های جدی از اشتباهات داوری دیده اند.

اولین بازی هفته چهارم بین پرسپولیس و شهر خودرو برگزار شد. پرسپولیس مقابل یاران مهدی رحمتی در شهر خودرو نمایش بسیار خوب و هجومی ارائه داد و در نهایت با سه گل دقیقه ۴۲ سید جلال حسینی، دقیقه ۸۴ احمد نوراللهی و دقیقه ۸۹ میلاد سرلک به پیروزی رسید. هرچند داوری باز هم به سود قرمزها بود و دقیقه 34 داور مسابقه به راحتی از تکل خطرناک میلاد سرلک گذشت و او را اخراج نکرد، شاید اخراج سرلک ورق بازی را بر می گرداند. پرسپولیس بر خلاف ذوب آهن از اشتباهات داوری بسیار بهره برده است.

گل گهر سیرجان که با امیر قلعه نویی شروع بسیار خوبی در لیگ برتر بیستم داشته و حتی به صدرنشینی لیگ هم رسیده است، در این هفته و در تبریز میهمان ماشین سازی این شهر بود. گل گهر در مقابل ماشین سازی با تک گل دقیقه ۸۲ احمدرضا زنده روح از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید تا همچنان صدرنشین جدول رده بندی باقی بماند.

فولاد خوزستان در اهواز میزبان آلومینیوم اراک بود و با وجود حملات زیاد مخصوصا در نیمه دوم، در شبی که حسین پورحمیدی دروازه‌بان پیشین استقلال بارها با درخشش خود دروازه آلومینیوم را نجات داد با تساوی بدون گل متوقف شد.

نساجی مازندران نیز در آغاز روز دوم هفته چهارم لیگ برتر بیستم میزبان نفت مسجد سلیمان بود و با تک گل دقیقه ۸۲ حامد شیری از روی نقطه پنالتی این تیم را شکست داد.

اما استقلال تهران در حالی که محمود فکری را به دلیل محرومیت روی نیمکت خود نداشت و از هدایت صمد مرفاوی کنار زمین بهره می برد، از پس دفاع و پرس با برنامه شاگردان مهدی تارتار برنیامد و با تساوی بدون گل متوقف شد تا جایگاهی بهتر از چهارمی در پایان هفته چهارم نصیبش نشود.

تراکتور نیز پس از سه هفته نتیجه نگرفتن در لیگ برتر بیستم، بالاخره روز چهارشنبه 12 آذرماه در زمین مس رفسنجان با تک گل محمد عباس زاده در دقیقه ۸۶ به پیروزی رسید تا علیرضا منصوریان تا حدودی از زیر فشار انتقادات تبریزی ها خارج شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =