• ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۴
  • کد خبر: 9273
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد قریشی

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: شهرخودرو بازی قبل خود را مقابل پرسپولیس شکست خورده و برای سه امتیاز به اصفهان می آید.

به گزارش ایراسین، محمد قریشی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از شکست یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: در دیدار با نماینده آبادان نتوانستیم دستورهای تاکتیکی کادر فنی را به خصوص در نیمه نخست پیاده کنیم، ما در این بازی تیم همیشگی نبودیم.

وی ادامه داد: با توجه به اشتباهات فردی‌ای تیم صنعت نفت آبادان سوار بر بازی شد، البته آنچنان موقعیتی نداشتند ولی خب بهتر از ما بازی کردند، مسئولیت این شکست با بازیکنان است، نتوانستیم بازی خوبی داشته باشیم ولی سعی بر این داریم که این شکست را جبران کنیم.

محمد قریشی پیرامون پنالتی دقایق پایانی بازی با صنعت نفت آبادان بیان داشت: طالب ریکانی در کورس از من رد شد و هیچ برخوردی با هم نداشتیم، وحید محمدزاده دیگر مدافع ما نیز پا انداخت ولی برخوردی نداشت ولی طالب بین من و وحید خودش را زمین انداخت، ما آنقدر شوکه شده بودیم که اصلا نتوانستیم اعتراض کنیم. صحنه مشکوک بود ولی وقتی فیلم بازی را دیدیم، واقعا هیچ برخوردی نبود و طالب پنالتی را از ما گرفت. به صنعت نفت آبادان بابت این پیروزی تبریک می گویم، امیدوارم بردهای ذوب آهن هم از بازی بعد شروع شود.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به بازی هفته پنجم مقابل شهرخودرو گفت: تیم شهرخودرو بازی قبل خودش را مقابل پرسپولیس شکست خورد و برای سه امتیاز به اصفهان سفر می کند، ما هم همین شرایط را داریم ولی تفاوتی که وجود دارد، اینکه بازی در زمین ما است و تلاش می کنیم با پیروزی در این بازی، نتایج بازی های چهار هفته قبل را جبران کنیم.

وی در پایان پیرامون شرایط فعلی ذوب آهن پس کسب هیچ پیروزی در لیگ برتر اظهار داشت: به طور حتم ذوب آهن خیلی چیزها برای گفتن دارد و خیلی چیزها را ثابت خواهد کرد، به زمان نیاز داریم. باید خودمان هم متمرکزتر باشیم و روزهای خوب ذوب آهن را رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =