• ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
  • کد خبر: 9234
  • readingTime: ۱ دقیقه
ابراهیم صادقی

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: سپاهان سعی می‌کند روی زمین بازی کند و با پاس‌های کوتاه به زمین حریف برسد.

به گزارش ایراسین، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در کنفرانس قبل از بازی با تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازی کردن مقابل سپاهان همیشه سخت است، فکر می‌کنم بازی فردا نزدیک باشد و تمام تلاشمان را می‌کنیم در کنار خوب بازی کردن، نتیجه خوبی نیز بگیریم، در سه هفته گذشته بازی به بازی بهتر بازی کردیم، فوتبال بهتری ارائه کردیم و در بازی آخر نتیجه را نیز گرفتیم اما انتظار من از تیمم خیلی بالاتر است و فکر می‌کنم می‌توانیم فوتبال بهتری ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش از شروع لیگ برتر فوتبال یک بازی تدارکاتی با سپاهان داشتیم البته تغییراتی در هر  تیم وجود دارد اما شناخت پیدا کردیم، سه بازی گذشته آن‌ها را نیز آنالیز نمودیم؛ سپاهان سعی می‌کند روی زمین بازی کند و با پاس‌های کوتاه به زمین حریف برسد اما در این خصوص برنامه‌ریزی و تمرین کرد ه ایم و امیدوارم فردا فوتبال قابل قبولی ارائه کنیم.

ابراهیم صادقی با بیان اینکه سپاهان سعی می‌کند روی زمین فوتبال بازی کند، افزود: سپاهان با داشتن بازیکنان تکنیکی کمتر بازی مستقیم انجام می‌دهند و بیشتر از پاس کوتاه و در عمق برای ایجاد موقعیت استفاده می‌کنند و ما هم روی این قضیه تمرین کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد وفاداری خود و محرم نوید کیا نسبت به تیم های سایپا و سپاهان اظهار داشت: خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم دوباره محرم نویدکیا را می‌بینم، چندین سال مقابل وی بازی کردیم و چند سال از فوتبال دور بود و خیلی خوشحالم دوباره به فوتبال بازگشته است. نویدکیا شخصیت منحصر به فردی دارد، محرم سالیان زیادی را در سپاهان گذراند و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و می‌توانست در تیم‌های پایتخت نیز بازی کند اما ترجیح داد در تیم شهر خودش بماند و تعصبش را به سپاهان نشان داده است؛ خوشحالم که وارد عرصه مربی‌گری شده و می‌توانیم رقابت کنیم البته همچنان رفاقتمان پابرجاست.

وی پیرامون جذب محسن مسلمان بازیکن سابق سپاهان گفت: در خصوص جذب محسن مسلمان با نویدکیا مشورت کردم و چون مسلمان داشت از سپاهان جدا می‌شود و در نهایت محسن جذب تیم ما شد و هفته قبل به تیم ما کمک کرد؛ فکر می‌کنم در پیش فصل تمرینات خوبی را در سپاهان انجام داده بود و در بهترین شرایط جسمی به تیم ما پیوست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =