• ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۱
  • کد خبر: 9160
  • readingTime: ۲ دقیقه
علیرضا منصوریان

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: دستمان برای تغییر سیستم خیلی باز است چون سه کاپیتان تیم ملی و جوانان خیلی خوبی داریم.

به گزارش ایراسین، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری پس از شکست مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان امروز خیلی باهوش فوتبال بازی کرد. باید با خودمان روراست باشیم چرا که تمام نقاط حمله ما را بسته بود. در دیدارهای مختلف نسبت به تیم حریف بازی می کنیم. اگر احساس کنیم ترکیب دفاع سه نفره در بازی آینده نمی تواند کمکی کند، چهار دفاعه کار می کنیم. روش های دیگری هم داریم. دستمان برای تغییر سیستم خیلی باز است چون سه کاپیتان تیم ملی و جوانان خیلی خوبی داریم. ولی بعضی روزها ناگهان سیستم بازیمان به هم می  ریزد.

وی ادامه داد: به سپاهان تبریک می گویم که به سه امتیاز مدنظرش رسید. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و سعی داشتیم از روی ضربات ایستگاهی، کرنر و کارهای تاکتیکی به گل برسیم. موقعیت هم به دست آوردیم اما نتوانستیم در ۱۰،۱۵ دقیقه ابتدایی به گل برسانیم، سپاهان در نیمه اول و پس از به ثمر رساندن گل بهتر از ما کار کرد و برتری داشت. برنامه های کادر فنی این تیم، ما را به خوبی کنترل کرد. بخشی از نفرات ترکیب امروز تراکتور سال گذشته در ذوب آهن با من کار کردند و اکبر ایمانی را هم در راس وسط داشتیم. به همین دلیل در نیمه دوم سیستم خود را تعویض کرده و مدیریت بازی را دست گرفته ایم. جریان نیمه دوم را خیلی خوب کنترل کردیم و بچه های ما خیلی خوب بازی کردند. تک موقعیت هایی هم روی ارسال های سعید مهری و میلاد فخرالدینی داشتیم اما طبیعی بود سپاهان با عقب نشینی بخواهد از گل خود مراقبت کند.

علیرضا منصوریان با بیان اینکه در نیمه دوم دیدار با سپاهان سیستم تیم را چهار دفاعه کردم، بیان داشت: از تک هافبک دفاعی خود برای سه رأس بالا استفاده کردیم، قبل از بازی هم گفتم مقابل سپاهان از لحاظ فیزیکی به فرم ایده‌آل می‌رسیم. شک نکنید امسال مثل سال‌های گذشته نیست که با حمایت پرشورها دومین گل تراکتور تبدیل به سومین گل شود و حتی گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. با توجه به اینکه فشار جمعیت وجود ندارد، تیم‌ها در بیشتر بازی‌ها با یک گل از روی یک ضربه ایستگاهی به گل یا حتی برتری می‌رسند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در پایان پیرامون اینکه آیا تراکتور را همچنان مدعی عنوان قهرمانی می‌داند،گفت: قطعاً ما مدعی قهرمانی هستیم. هفته‌های اول بهترین موقعیت برای امتیاز جمع کردن است. با وجود اینکه در سه هفته اول شرایط بدی داشتیم اما خودمان را به سرمنزل مقصود می رسانیم زیرا دست ما خیلی پر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =