رحمان محمدی‌راد

رحمان محمدی راد گفت: امیدوارم در پایان خروجی خوبی از لیگ برتر والیبال ایران داشته باشیم.

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون برگزاری دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال با روش VNL گفت: با توجه به تعداد پایین تیم‌ها تصورم بر این بود اجرای روش VNL سخت و نشدنی باشد. طبق برنامه‌ای که ارائه دادند کمی متعجب شدم چراکه در یک هفته دو تیم یک بازی دارند، تیم‌های ۱۳ و ۱۴ هفته نخست با یکدیگر بازی دارند و چهار تیم بالای جدول هفته نخست باید با یکدیگر رقابت کنند و راه دیگری وجود ندارد. به همین دلیل تصورم این بود شیوه VNL نشدنی باشد اما همه تیم‌ها موافقت کردند و بحثی در این زمینه نشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بحث میزبان‌های هفته بسیار مهم است، شهرهایی باید میزبان شوند که امکانات اسکان، هتل و سالن‌های استاندارد برگزاری مسابقات را داشته باشند، حداقل باید چهار رختکن برای چهار تیم وجود داشته باشد، امیدوارم این موارد در نظر گرفته شود و سپس میزبان انتخاب شود تا به حفظ سلامت تیم‌ها کمک شود.

رحمان محمدی راد با بیان اینکه امیدوارم در پایان خروجی خوبی از لیگ برتر داشته باشیم، اظهار داشت: نباید اتفاق سال گذشته تکرار شود چراکه خروجی مناسبی نداشتیم، شاید اگر تجربه حال حاضر را داشتیم به هیچ وجه مسابقات سال گذشته متوقف نمی‌شد و ممکن بود به تعویق می‌انداختیم که حداقل خانواده والیبال یک سال بدون خروجی نمی‌شد.  

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان درباره پیشنهاد برخی از تیم ها در راستای توقف دور رفت لیگ برتر والیبال گفت: در شان و منزلت لیگ و والیبال ایران نیست که هفت هفته برگزاری مسابقات را نادیده بگیریم و کنار بگذاریم، فارغ از اینکه چه تیمی در چه جایگاهی قرار دارد فقط از داخل لیگ ایران را رصد نمی‌کنند بلکه کشورهایی هستند که رقابت‌های لیگ برتر ایران را دنبال می‌کنند و این شایسته والیبال ایران نیست.

وی در پایان تصریح کرد: برای والیبال ایران که قهرمانی آسیا را یدک می‌کشد و قهرمانی جهان را در سر دارد چطور می‌توانند برگزاری هفت هفته رقابت را نادیده بگیرند و از ابتدا آغاز کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =