تراکتور

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در دیداری تدارکاتی مقابل تراکتور تبریز تن به شکست یک بر صفر داد.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز دوشنبه در ورزشگاه نقش جهان از تراکتور تبریز پذیرایی کرد که در پایان با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمان خود شد.

محرم نویدکیا در نیمه اول پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نژادمهدی، امیدنورافکن، مهدی ترکمان، سروش رفیعی، سیدمحمدرضاحسینی، سجاد شهباززاده، محمد کریمی و محسن الغسانی را وارد زمین کرد و محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، محمد قنبری، میثم تیموری، وفا هخامنش، اکبر ایمانی، سعید مهری، احسان حاج‌صفی، مهدی تیکدری سعید واسعی و اوکاچا حمزویی نیز در ترکیب اصلی تیم علیرضا منصوریان قرار گرفتند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان در دقیقه 35 صاحب یک ضربه پنالتی شد اما محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور با مهار ضربه محسن الغسانی مانع از باز شدن دروازه میهمان شد و به این ترتیب نیمه اول مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم، مهدی کیانی هافبک با تجربه سپاهان که در اردوی تهران غایب بود و از روز شنبه به تمرینات ملحق شد، برای سپاهان به میدان رفت، علاوه بر کیانی، کی‌روش استنلی، رضامیرزایی، محمدپاپی، رسول نویدکیا، محسن مسلمان و عزت‌الله پورقاز نیز برای این تیم بازی کردند. در سوی دیگر حبیب فرعباسی دروازه‌بان فصل گذشته نفت مسجد سلیمان که علیرغم اعتراض مسئولان این باشگاه راهی تراکتور شده، در نیمه دوم جای اخباری را گرفت و درون دروازه تیم تبریزی ایستاد. دقیقه 74 دروازه طلایی پوشان با گل به خودی امید نورافکن باز شد تا سرخپوشان تبریزی در این دیدار دوستانه پیروز شوند.

شاگردان محرم نویدکیا روز جمعه در آخرین دیدار تدارکاتی خود به مصاف آلومینیوم اراک می رود. شاگردان رسول خطیبی پس از انجام دیدار دوستانه مقابل فجرسپاسی شیراز در روز شنبه گذشته، از فردا سه‌شنبه تمرینات خود را از سر می‌گیرند. آلومینیومی‌ها پس از انجام چند جلسه تمرینی در اراک، به اصفهان خواهند آمد تا روز جمعه نهم آبان در ششمین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل خود رودروی سپاهان قرار گیرند. آلومینیومی‌ها در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در اراک میزبان نساجی مازندران خواهند بود و شاگردان محرم نویدکیا به مصاف گل گهر خواهند رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =