امید نورافکن

امید نورافکن گفت: همه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران می دانند که چهار بازی سرنوشت ساز پیشروی خواهیم داشت.

به گزارش ایراسین، امید نورافکن هافبک ملی پوش تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که به همراه تیم ملی در کشور ازبکستان حضور داشت پیرامون این اردوی تدارکاتی به خبرنگار ما گفت: اردوی تیم ملی در ازبکستان فوق العاده مفید بود، در این اردو، بازیکنان خود را با نظر سرمربی وفق دادند و اسکوچیچ هم شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرد.

وی ادامه داد: دیدار تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان به میزبانی تاشکند مسابقه خوبی برای تیم ملی ایران بود، ازبکستان جزو تیم های خوب آسیا است و مهم تر از همه اینکه با پیروزی این کشور را به مقصد ایران ترک کردیم.

امید نورافکن در مورد اردوی ترکیه نیز اظهار داشت: در اردوی ترکیه هم به رغم لغو دیدار دوستانه با مالی اما چند جلسه تمرینی خوب را در یک محیط ایده آل برگزار کردیم که به شناخت تیم و هماهنگی بیشتر کمک زیادی کرد.

هافبک ملی پوش فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه همه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران می دانند که چهار بازی سرنوشت ساز پیشروی خواهیم داشت، ادامه داد: در این چهار دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی نیاز به حداکثر امتیازات داریم، برای رسیدن به اوج آمادگی و موفقیت در آن روزهای حساس لحظه شماری می کنیم، چیزی که در اردوی تیم ملی برای من فوق العاده نمایان بود تلاش حداکثری کلیه اعضا بود.

وی در پایان افزود: از کادرفنی، بازیکنان با تجربه، بازیکنان جوان، کاپیتان تیم همه و همه بیشترین سعی و کوشش را انجام دادند، این نشان دهنده علاقه ملی پوشان برای موفقیت است و شک ندارم تیم ملی می تواند اوضاع جدول را تغییر دهد و به جام جهانی صعود کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =