محمدرضا داورزنی

محمدرضا داورزنی گفت: هیات والیبال استان اصفهان یکی از هیات‌های فعال فدراسیون در کشور است و اصفهان یکی از قطب‌های صنعتی، ورزشی و گردشگری است.

به گزارش ایراسین، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه مجمع سالیانه هیات والیبال استان اصفهان که به صورت وبینار برگزار شد اظهار داشت: کارهای بسیار خوبی در اصفهان پیرامون رشته والیبال انجام شده است که این مرهون حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه های استان اصفهان می باشد.

وی ادامه داد: هیات والیبال استان اصفهان یکی از هیات‌های فعال فدراسیون در کشور محسوب می شود و این هیات توانسته کمک های شایانی را به فدراسیون و تیم های ملی داشته باشد، استان بسیار بسیار پرظرفیت اصفهان یکی از قطب‌های صنعتی، ورزشی و گردشگری می‌باشد.

 محمدرضا داورزنی با بیان اینکه استان اصفهان در قدمت والیبالی خود ملی‌پوشان متعدد متعددی در دو بخش آقایان و بانوان داشته است، افزود: استان اصفهان یکی از قطب های حاصلخیز و ناب می‌ باشد که در حوزه ورزش کمک بسزایی به کشور کرده است و مربیان و بازیکنان خوبی در این استان وجود دارد.

رئیس فدراسیون والیبال یکی از شاخه‌های جذاب این رشته را والیبال روی برف دانست و بیان داشت: برخی از مناطق کشور ما ظرفیت پرداختن به این شاخه از والیبال را دارند که برنامه‌ریزی برای توسعه آن آغاز شده‌است.

وی حضور والیبالیست‌های ایرانی در لیگ‌های معتبر جهانی را یک افتخار دانست و خاطرنشان کرد: از همه قومیت‌ها و استان‌های کشور بازیکنانی در همه رده‌های تیم ملی حضور دارد و در تیم ملی فضای رقابت برای همه فراهم است، همچنین از استان اصفهان ملی پوشان تاثیرگذاری در دو بخش آقایان و بانوان  داریم.

محمدرضا داورزنی در پایان باز هم از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه های استان اصفهان از رشته والیبال تشکر و قدردانی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =