رضا میرزایی

رضا میرزایی اعتقاد دارد با آمدن محمدرضا ساکت و محرم نویدکیا روزهای خوب تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان نزدیک است.

رضا میرزایی هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون حضور محمدرضا ساکت در راس مدیریت باشگاه و محرم نویدکیا در راس کادر فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: از ورود اسطوره های تیم بسیار خشنود هستیم و انشالله با حضور این عزیزان بتوانیم افتخارات سابق را مجدد تکرار کنیم، به هرحال بنده اولین گل سرمربیگری آقا محرم را به ثمر رساندم و از این موضوع خیلی خوشحال شدم حتی شادی گلم را به ایشان تقدیم کردم،  مطمئنم روزهای خوب سپاهان نزدیک است.

وی درخصوص تمدید قرارداد با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد داشتم و از چند استان برای انتقال من نامه نگاری صورت گرفته بود به هرحال این خیلی طبیعی هست که بازیکنی که در سپاهان بازی میکند و در لیگ قهرمانان آسیا پا به توپ میشود مورد توجه سایر تیم ها قرار بگیرد و من هم از این قاعده مستثنی نبودم ولی خانه من سپاهان می باشد و من از رده پایه در آکادمی این تیم بوده ام، حتی بیشنهادات مالی خیلی بهتر از سپاهان بود ولی همانطور که در پست صفحه شخصی ام گفتم تصمیم گرفتم که در سپاهان بمانم.

وی ادامه داد: تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و من اولویت اولم موفقیت سپاهان می باشد چون خوشحالی مردم شهرم از پیروزی سپاهان بسیار حائز اهمیت است این انگیزه و شادی با شرایط اقتصادی و مشکلات فعلی جامعه بسیار ارزشمندتر از پا به توپ شدن من است، پس بازی کردن من یا بقیه نفرات به تصمیم  اقا محرم فقط و فقط برای سربلندی سپاهان می باشد.

رضا میرزایی با بیان اینکه بنده تلاشم را چند برابر خواهم کرد که در ترکیب اصلی باشم، افزود: تمام انگیزه و توانم را برای موفقیت فولاد مبارکه سپاهان خواهم گذاشت، امیدوارم بتوانیم امسال یک جام برای هواداران بدست آوریم و این کمترین هدیه برای کسانی است که با سپاهان زندگی می کنند.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره پست تخصصی خود گفت: من در مقطعی به عنوان دفاع راست و یا وینگر بازی کردم و علت آن سرعت من می باشد و این ویژگی باعث شده بتوانم در پست های مختلفی به بازی گرفته شوم، حتی در فولاد در چندین پست دیگر بازی کردم و در سپاهان با دیدگاه آقا محرم حاضرم در هرپستی بازی کنم.

وی در خصوص رسیدن به پیراهن تیم ملی بیان داشت: بعد از افتخارآفرینی با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی فکر می کنم و امیدوارام بتوانم با عملکرد خوب به این افتخار دست پیدا کنم.

رضا میرزایی در پایان گفت: از همه هواداران سپاهان که اینقدر برای من ارزش قائل هستند و من را دوست دارند تشکر می کنم قطعا کار من سخت تر خواهد شد و من باید تلاشم را بیشتر کنم تا پاسخ این محبت آنها را بدهم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =