• ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۴
  • کد خبر: 8332
  • readingTime: ۱ دقیقه
مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اصفهان

عکس:مجتبی جهان بخش

علی طاهری برای چهار سال به عنوان رئیس هیات فوتبال استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش ایراسین، مجمع انتخاباتی رئیس هیات فوتبال استان اصفهان با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و دیگر اعضاء در هتل کوثر برگزار شد که در این مجمع علی طاهری به عنوان رئیس هیات فوتبال انتخاب شد. نامزدهای پست ریاست هیات فوتبال استان اصفهان عباسعلی اخوان، علیرضا جهانشاهی، شهریار خان احمدی، علی طاهری، محمد مجیری و امیرمسعود هراتیان بودند که علی طاهری ۲۸ رای، امیر مسعود هراتیان ۱۲ رای، علیرضا جهانشاهی ۴ رای، عباسعلی اخوان یک رای، محمد مجیری و شهریار خان احمدی هیچ رای کسب نکردند.

سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع اظهار داشت: آقای طاهری به عنوان منتخب این مجمع می باشد و مطمئناً منتخب مجمع مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال می باشد، امیدوارم که آقای طاهری همراه و همسو در راستای برنامه‌ها و اهداف فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گام بردارد.

وی ادامه داد: نگاه به فوتبال اصفهان نباید نگاه استانی و ملی باشد، نگاه به فوتبال استان اصفهان باید بین‌المللی باشد چراکه خاستگاه و جایگاه فوتبال اصفهان در سطح بین المللی مطرح می باشد، امیدوارم آقای طاهری با عملکرد خود این دیدگاه را نهادینه کند.

سید محمد طباطبایی در پایان افزود: امیدوارم رئیس جدید هیات هم راستا و هم افزا  با اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و حتی با مجامع بین المللی گام‌های موثری برای توسعه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان بردارد و انشاءالله در آینده شاهد ارتقاء جایگاه فوتبال استان اصفهان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =