• ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
  • کد خبر: 8211
  • readingTime: ۱ دقیقه
کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان

مراسم بزرگداشت یاد و خاطرۀ 116 شهید ازجمله ۶ شهید گمنام شهرستان خواف از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان خواف و خانواده‌های این عزیزان تجلیل شد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، در مراسم بزرگداشت یاد و خاطرۀ 116 شهید ازجمله ۶ شهید گمنام شهرستان خواف که به میزبانی فولاد سنگان و همکاری بنیاد شهید و حوزۀ مقاومت سپاه پاسداران شهرستان خواف در مسجد امام جعفر صادق (ع) این شهر و با حضور سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امامجمعه و مسئولین شهرستان خواف و مدیرعامل فولاد سنگان برگزار شد، از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان خواف و خانوادههای این عزیزان تجلیل شد.

در این مراسم، سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از اقدامات فولاد سنگان در حوزههای تولید و مسئولیتهای اجتماعی بر لزوم ترویج فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس و تبیین یاد و خاطرۀ شهدا و حماسهآفرینیهای ایثارگران در جامعه و انتقال آن به نسل سوم تأکید کرد و گفت: مهمترین چیزی که شهدا از ما میخواهند تداوم راه آنها و هدفی است که برای آن به شهادت رسیدند.

رمضان شریف در ادامه افزود: باید واقعیتهای جنگ تحمیلی هشتساله بدون تحریف و بر اساس واقعیتها به نسل جوان انتقال یابد و تصویر واقعی دوران دفاع مقدس به جوانان ارائه شود.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام والمسلمین شمسیان امام جمعۀ شهرستان خواف نیز برپایی این مراسم را توفیقی ارزشمند دانست و گفت: برگزاری یادوارۀ شهدای والامقام کمترین کار ما در ارج نهادن به جانفشانیها و ازخودگذشتگیهای ایشان است و ما در مقابل آن همه عظمت و ایثار واقعا شرمندهایم و مسلما مهمترین هدف در عمل باید پیروی از شیوه و هدف شهدا باشد.

امامجمعه شهرستان خواف در ادامه ضمن تشکر از اقدام شرکت فولاد سنگان در برگزاری یادوارۀ  116 شهید ازجمله ۶ شهید گمنام شهرستان خواف گفت: شهدا رفتند تا پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی برپا باشد تا  در فردای قیامت در پیشگاه خداوند و شهدا، سربلند باشیم.

وی افزود: پیام شهدا وحدت و انسجام است و بحمدالله مردمان شریف شهرستان خواف این پیام را بهخوبی دریافت کرده و شکرگزار این نعمت و لطف الهی بودهاند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =