برتری سه بر یک تیم والیبال سپاهان اصفهان بر خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: نظم تیمی که نیاز بود را داشتیم و بازیکنانم خیلی با تمرکز و جنگنده بازی کردند.

به گزارش ایراسین، در هفته پنجم رقابت‌های های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم فولاد مبارکه سپاهان روز چهارشنبه نهم مهرماه 1399 موفق شد با نتیجه ٣ بر یک میهمان خود یعنی تیم شهرداری ارومیه را با شکست بدرقه کند.

رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این دیدار به خبرنگاران گفت: در این دیدار با بازی خوبمان تیم حریف را تحت تأثیر قرار دادیم، شهرداری ارومیه با داشتن بازیکنان تاثیرگذار و تعیین کننده تیم بسیار خوبی است، در کل بازی رضایت بخشی بود.

وی ادامه داد: در این مسابقه از شرایط میزبانی استفاده کردیم و پیروز شدیم، تا پایان ست دوم همه از کیفیت بازی راضی بودند، نظم تیمی که نیاز بود را داشتیم و بازیکنانم خیلی با تمرکز و جنگنده بازی کردند.

رحمان محمدی‌راد افزود: شهرداری ارومیه در ست های اول و دوم شکل دفاعی منظمی داشت و ما را اذیت کرد اما هرچقدر از روند بازی گذشت، بهتر بازی کردیم.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایطی که داشتیم، نتوانستیم تعداد بازی تدارکاتی که مورد نیاز بود را انجام دهیم اما هر بازی که می‌گذرد روند تیم بهتر می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قبلا کفته بودم اکثر تیم های لیگ برتری کشور توان شکست یکدیگر را دارند، اینطور نیست تیمی بتواند همه تیم ها را شکست دهد و صدرنشین باشد، حتی مصاف با تیم‌هایی که به نظر مهره های ضعیف تری در اختیار دارند سخت است و باید همه را جدی گرفت.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =