• ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
  • کد خبر: 7947
  • readingTime: ۱ دقیقه
وحید محمدزاده

وحید محمدزاده گفت: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با جدایی چند بازیکن تاثیرگذار نیاز به جذب بازیکن دارد.

به گزارش ایراسین، در فصل نقل و انتقالات تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بازیکنان موثری همچون دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، محمد نژادمهدی و ... را از دست داد و در جذب بازیکن هم چندان موفقیت نبوده، در این بین وحید محمدزاده مدافع این تیم باشگاه ذوب آهن را تهدید به جدایی کرده است، این بازیکن در خصوص وضعیت قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن گفت: یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم و به قراردادم نیز پایبند هستم به همین دلیل در تمرینات حضور دارم، از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم و یک پیشنهاد خارجی هم داشتم که رسانه‌ای نکردم. با این حال برای ماندن دو مسئله برای من مهم است که یکی مربوط به قراردادم می باشد و دیگری مربوط به شرایط تیم است.

وحید محمدزاده با بیان اینکه فصل گذشته با ذوب‌آهن به توافق رسیدم، افزود: اما باید در مورد قرارداد فصل آینده با مدیرعامل باشگاه صحبت کنم، امیدوارم حال آقای محمدی خیلی زود خوب شود تا دوباره بتواند در باشگاه فعالیت کند.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: متاسفانه در ایران ثانیه به ثانیه همه چیز گران می‌شود، ما با دلار 11 هزار تومانی قرارداد امضا می‌کنیم ولی دلار به 27 هزار تومان می‌رسد، در مورد وضعیت قراردادم و مسائل مالی با باشگاه صحبت خواهم کرد تا وضعیت مشخص شود، اگر شرایط مناسب نباشد من هم مثل خیلی از بازیکنان از این تیم جدا خواهم شد.

وی تصریح کرد: انتظارات از ذوب‌آهن بالا است، تیم ما با جدایی چند بازیکن تاثیرگذار نیاز به جذب بازیکن دارد، نمی‌دانم باشگاه با چه نفراتی در حال مذاکره است ولی تیم ما اگر می‌خواهد برای کسب سهمیه یا قهرمانی بجنگد نیاز به بازیکنان با کیفیت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =