احمد جمشیدیان

احمد جمشیدیان معتقد است تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر نوسانات زیادی داشته است.

به گزارش ایراسین، احمد جمشیدیان هافبک سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون دیدار دو تیم استقلال و سپاهان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: هردو تیم به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند و سپس به فکر قهرمانی در جام حذفی می باشند، هر چند ریسک رقابت‌های حذفی بالا خواهد بود، با شناختی که از امیر قلعه نویی دارم و سبکی که تیم فرهاد مجیدی بازی می‌کند، رقابت جذابی در پیش است و برنده این دیدار سهمیه آسیایی خود را به احتمال زیاد قطعی می‌کند.

وی در خصوص صعود استقلال تهران به رده دوم جدول لیگ برتر گفت: استقلال در مجموع طی این فصل در اکثر بازی‌ها کیفیت هجومی خوبی داشته است، اما در بازی مقابل پارس جنوبی در بعد دفاعی دچار مشکل بود، با این وجود کیفیت خط حمله استقلال خیلی بالا بوده و شاداب بازی می‌کند، دیاباته هم از نظر بدنی شرایط بهتری پیدا کرده و مطهری دوباره به تیم برگشته است. در مجموع استقلال به لیگ برگشته، اما امتیازات زیادی که از دست داد باعث ایجاد فاصله فراوان با پرسپولیس شد.

احمد جمشیدیان ادامه داد: تمام بازیکنان استقلال با کیفیت هستند، اما هر کدام از آن‌ها مدت زیادی است که به بازی با دفاع ۴ نفره عادت کرده اند. اینکه در عرض چند هفته یا چند ماه بتوان این تفکر را تغییر داد کار سختی خواهد بود، ضمن اینکه استقلال مصدوم های زیادی در خط دفاع داشته است. یزدانی، غلامی، چشمی، طاهرخانی و سایر عناصر دفاعی تیم به طور دائم در حال چرخش بوده و حضور ثابتی نداشته اند، به همین دلیل عملکرد کیفی آن‌ها در این فصل رضایت بخش نبود. مشکلات دفاعی استقلال فردی نیست، بلکه تیمی است.

هافبک سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره مربیان ایرانی لیگ برتر بیان داشت: اکنون فرهاد مجیدی، جواد نکونام و یحیی گل محمدی مربیان داخلی بوده و در حال نتیجه گیری هستند، همین افراد را می‌توان سالی یکی دو ماه برای کسب تجربه راهی اروپا کرد، اگر به جای ویلموتس، یک مربی داخلی روی نیمکت تیم ملی بود، ۶ امتیاز به بحرین و عراق نمی‌دادیم.

وی در مورد چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس، گفت: تنها تیمی که در شروع فصل فکر می‌کردم توان رقابت با پرسپولیس را داشته باشد، سپاهان بود، استقلال، شهر خودرو و تراکتور را هم مدعی کسب سهمیه می‌دانستم، این روند تا مواقعی از فصل پیش رفت، اما سپاهان در مقطعی از فصل قافیه را به پرسپولیس باخت.

احمد جمشیدیان در پایان پیرامون جا ماندن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از کورس قهرمانی گفت: سپاهان در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر نوسانات زیادی داشته است، معمولا تیم‌های امیر قلعه نویی چنین نوساناتی ندارند، قبل از دیدار سپاهان و پرسپولیس فاصله دو تیم بسیار کم بود و اگر باشگاه اصفهانی برنده می‌شد به یک قدمی سرخپوشان پایتخت می‌رسید، بعد هم تعطیلات لیگ آغاز شد و همه معادلات باشگاه سپاهان به هم ریخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =