• ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۲
  • کد خبر: 7025
  • readingTime: ۱ دقیقه
سروش رفیعی

سروش رفیعی، هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بنده معتقدم زمانی می‌شود به تحلیل یا انتقادی رسید که لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تمام شده باشد.

به گزارش ایراسین، سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در بازی آخر مقابل صنعت نفت آبادان دقیقه 45 از زمین بازی اخراج شد و بازی مهم با استقلال تهران را از دست داد، وی در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون اخراجش اظهار داشت: بازیکن حریف یک ثانیه از من زودتر به توپ رسید و برخوردی شکل گرفت که فکر می‌کنم داور به درستی از کارت قرمز خود استفاده کرد، فوتبال است و شما در لحظه باید تصمیم بگیرید، البته من ضربه‌ای نزدم اما شکل رفتن به سوی توپ مستحق دریافت کارت قرمز بود.

وی تصریح کرد: تیم فولاد مبارکه سپاهان در این بازی سوار بر بازی بود و می‌توانستیم به راحتی سه امتیاز را به دست بیاوریم اما اخراج من روی تیم فشار آورد که از یکایک بازیکنان تیم تشکر کردم که توانستیم سه امتیاز حساس را کسب کنیم.

سروش رفیعی در خصوص بهبودی امیر قلعه نویی گفت: امیدوارم که هر روز وی بهتر از قبل باشد اما آن‌طور که شنیده‌ایم گویا پزشکان اجازه حضور آقای قلعه نویی را در کنار تیم نداده‌اند و حضورشان در بازی بعدی ما هم مقابل استقلال در هاله ای از ابهام می باشد.

هافبک تیم فولاد مبارکه سپاهان درباره کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، اکنون شانس بسیار بالایی در لیگ برتر و جام حذفی داریم، تیم‌ها هزینه فراوانی را در طول فصل انجام می‌دهند تا بتوانند به لیگ قهرمانان آسیا برسند اما ما در این دو جام می توانیم به این مهم برسیم.

وی پیرامون حواشی به دلیل عدم نتیجه از سوی هواداران طلایی پوش گفت: با توجه به شرایط تیم و خواسته‌های هواداران فشارهایی به تیم وارد شده است که فکر می‌کنم برای تیم بزرگی مثل فولاد مبارکه سپاهان طبیعی است، شخصا معتقدم زمانی می‌شود به تحلیل یا انتقادی رسید که لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تمام شده باشد، ما باید لیگ نوزدهم، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر بگذاریم و فکر می‌کنم پس از آن می‌شود تحلیل داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =