رضا فتاحی

دیدار معوقه دو تیم فوتبال استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان در مسابقات جام حذفی روز دوشنبه ۲۰ مردادماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایراسین، سازمان لیگ فوتبال ایران سرانجام زمان دیدار معوقه دو تیم فوتبال استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی را اعلام کرد. بر این اساس این مسابقه روز دوشنبه ۲۰ مردادماه از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. این بازی حالا باید در شرایطی برگزار شود که دو تیم استقلال و سپاهان با برنامه ای فشرده ای روبرو شده اند. استقلال پیش از مصاف با سپاهان در تاریخ ۱۱ مردادماه دیدار برگشت هفته بیست و هفتم را مقابل شاگردان امیرقلعه نویی برگزار خواهد کرد و پس از مصاف با شهرخودرو در تاریخ ۲۰ مردادماه، باید دوباره به مصاف طلایی پوشان برود.

در سوی دیگر شاگردان قلعه نویی باید پیش از این مصاف علاوه بر استقلال، با نساجی مازندران نیز بازی کنند تا دوباره و پس از وقفه ای یک هفته‌ای به تهران بازگردند و آماده دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به میزبانی آبی پوشان تهرانی شوند. گفتنی است سه تیم تراکتور تبریز، پرسپولیس تهران و نفت مسجد سلیمان به مرحله نیمه نهایی رسیده اند و منتظر مشخص شدن برنده دیدار دو تیم استقلال و سپاهان هستند تا قرعه کشی این مرحله نیز انجام شود.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما، پیرامون مسابقه جام حذفی مقابل استقلال تهران گفت: این بازی برای ۶-۷ ماه پیش بود که انجام نشد ولی الان برنامه داده‌اند و باید آن را برگزار کنیم. سعی و تلاش ما این است که انتظار هواداران را برآورده کنیم و یک جام برای‌شان بیاوریم، همه امیدمان این است که بازیکنان با همت و غیرت خودشان جام حذفی را به مردم خوب اصفهان تقدیم کنند.

وی در خصوص شرایط تمرینات سپاهان در غیاب امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: در نبود امیر قلعه‌نویی، میگوئل تکسیرا  تیم را تمرین می‌دهد، بازیکنان تمرینات خوبی را پشت‌سر می‌گذارند، البته سرمربی تیم تمام موارد را زیر نظر دارد و کادر فنی همه کارها را در هماهنگی با قلعه نویی انجام می‌دهد.

رضا فتاحی در پایان به بازی روز شنبه مقابل استقلال در لیگ برتر اشاره کرد و افزود: همه تلاش‌مان را می‌کنیم که در این بازی پیروز شویم اما به هر حال فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است، نتیجه خوبی مقابل صنعت نفت گرفتیم اما حمله عصبی که به امیر قلعه‌نویی وارد شد، شوک به ما بود، همه بازیکنان مصمم هستند که با تمام توان در این بازی حاضر شوند و نتیجه خوبی کسب کنند، همه بازیکنان بعد از این اتفاق، هم ‌قسم‌ شده‌اند که مقابل استقلال برنده شوند و این پیروزی را به هواداران و شخص امیر قلعه‌نویی هدیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =