مهدی کریمیان

در بازی با گل گهر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان موقعیت بشتری برای گل زدن داشت.

به گزارش ایراسین، مهدی کریمیان هافبک سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون پیروزی طلایی پوشان مقابل حریفش با بیان این مطلب اظهار داشت: اکثر دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر را از تلویزیون تماشا کردم، بازیکنان تیم فولاد مبارکه سپاهان علیرغم تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر از شرایط بدنی ایده آلی برخوردار بودند، این بازی‌ها مانند مسابقات شروع فصل می‌ماند.

وی تصریح کرد: شرایط بدنی تیم در مسابقات پس از تعطیلی لیگ مهم است، در کل فولاد مبارکه سپاهان موقعیت گل بیشتر هم داشت که برای آنها پیروزی و در کورس قهرمانی ماندن مهمتر است، از آن طرف تیم فوتبال گل گهر سیرجان از لحاظ سبک فوتبال و داشته‌های فنی تیم خوبی است، اتفاقاتی که نیم فصل اول برای گل گهر افتاد باعث شد در این جایگاه قرار بگیرد.

مهدی کریمیان با بیان اینکه در انتهای فصل بازی آسان وجود ندارد، افزود: تیم‌هایی که در انتهای جدول قرار دارند برای بقا در لیگ می‌جنگند و تیم‌هایی که میانه جدول قرار دارند به دنبال کسب سهمیه هستند که رقابتشان بدون چالش نیست. در بالای جدول روی کاغذ شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است، اما اتفاقات فوتبالی را نمی‌شود پیش بینی کرد زیرا چندین بار سپاهان از نظر امتیازی نسبت به تیم اول جدول عقب بوده، اما به مقام قهرمانی رسیده است.

هافبک سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره بازی آینده این تیم مقابل سایپا گفت: گل گهر تیم بهتری نسبت به سایپاست، بازی سایپا و استقلال را دیدم، اگر سایپا توانست امتیاز بگیرد به خاطر ضعف استقلال بود این تیم در بازی‌های آخر خود نتایج خوبی نگرفته و از شرایط بدنی ایده آل خارج شده است که در بازی با سایپا شاهد این موضوع بودیم.

وی پیرامون شکست ذوب آهن مقابل شهرخودرو بیان داشت: ذوب آهن باشگاه بزرگی است افتخار پوشیدن لباس این تیم را داشتم که همیشه مدعی بوده و هواداران خوبی دارد، اکنون ذوب آهن جزء تیم‌های پایین جدول است، اما از لحاظ ساختاری و بازیکن از شش تیم آخر بهتر است که دلیل شکست این تیم تغییرات مداوم است، مربی زمانی که به تیم اضافه می‌شود تا بخواهد ایده‌های خود را به بازیکن القا کند نیاز به زبان دارد که مربی را تغییر می‌دهند و این شرایط برای مربی بعدی هم خواهد بود، این تیم باید تلاش کند در لیگ برتر بماند و برای فصل بعد در سیاست‌های باشگاه تغییر به وجود بیاورند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =