قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: اولویت سلامتی جامعه و مشکلات و دغدغه جامعه است که بارها گفته بودم فوتبال نمی‌تواند اولویت باشد.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون لغو یا ادامه لیگ برتر ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولان سازمان لیگ تصمیم گرفته ان که بازی ها ادامه داشته باشد ما نیز  مجبور به تمکین هستیم و باید رقابت ها را دنبال کنیم.

وی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اادامه داد: از مدافعان سلامت جامعه تشکر می‌کنم که واقعا ایثار می‌کنند و از خود خانواده‌شان گذشتند و در گذشت محمدرضا اعرابی را تسلیت می‌گویم، آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای همه دارم.

قلعه نویی تصریح کرد: کل دنیا و فوتبال ایران درگیر این مسائل بوده‌ است و نشستند با پروتکل‌های تعیین شده تمرینات را آغاز کردند و ما هم بر اساس همان پروتکل‌ها تمرینات‌مان را شروع کردیم. چند تا مشکل داشتیم و یکی دو بازیکن‌مان کرونا گرفتند، این دو بازیکن هنوز هم در تمرینات ما نیستند و دو بازیکن دیگر هم دیر به ما اضافه شدند و دو سه مصدوم داریم و از نظر روحی روانی در شرایط خوبی نیستند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه وقتی بازیکنان از نظر ذهنی درگیر باشند، افزود: این بازیکنان نیز از نظر بدنی دچار افت خواهند شد، به هر حال خدا را شکر شرایط ‌مان خوب است اما وقتی بعد از ۱۰۰ روز بخواهید دوباره کار کنید نیاز به زمان دارید تا به آمادگی برسید، شرایط نسبتا خوب است اما ایده‌آل نیست و در رابطه با این مساله ترسی در وجود همه می باشد.

وی ادامه داد: از ملت عزیز ایران خواهش می‌کنم مواظب سلامتی خود باشند، شرایط امروز خوب نیست، شاید امکانات ما با شرایط هم‌خونی نداشته باشد و دلیلش این‌ است که ما خودمون خیلی از مسائل را رعایت نمی‌کنیم و یک سری مشکلات باعث شد که در شرایط قرمز قرار بگیریم. دست تک تک مردم ایران را می‌بوسم که به خاطر خود و خانواده‌شان در خانه بمانند.

قلعه نویی در پایان پیرامون آخرین وضعیت کیروش استنلی گفت: وی در اردو است و شرایط نسبتا خوبی دارد و به صد درصد آمادگی نرسیده است اما باید ببیینیم چقدر می‌توانیم از او استفاده کنیم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =