دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان

سخنگوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: ما هنوز فراخوانی به بازیکنان نداده‌ایم اما برای بازیکنان و مربیان خارجی بلیت برگشت تهیه کرده‌ایم.

به گزارش ایراسین، علی پزشک سخنگوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیرامون فراخوان به بازیکنان تیم فوتبال سپاهان جهت شروع تمرینات با بیان این مطلب اظهار داشت: ما هنوز فراخوانی به بازیکنان نداده‌ایم اما برای بازیکنان و مربیان خارجی یعنی کی‌روش استنلی، کومان، تاوارس و تکسیرا بلیت تهیه برگشت کرده‌ایم و تاریخ آن هم مشخص است.

عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: براساس شنیده‌ها قرار است تمرینات از اول خرداد شروع شوند اما در این مورد هنوز چیزی به باشگاه حتی به صورت شفاهی نیز اعلام نشده است، ما آمادگی لازم برای آغاز تمرینات را داریم، زمین تمرین، رختکن، لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده را آماده کرده‌ایم و برای انجام تست‌ها نیز منتظر ابلاغ رسمی پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

علی پزشک با بیان اینکه می‌توانیم روز سی‌ویکم اردیبهشت کلیه اعضای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را در اصفهان جمع کنیم بین داشت: اگر برفرض روز یکم خرداد تمرینات آغاز شوند، بازیکنان داخلی که مشکلی برای حضور در اصفهان ندارند و تنها ممکن است اعضای خارجی در چند جلسه اول نتوانند بر سر تمرینات حاضر شوند، قرار است تمرینات به صورت فاز به فاز و به صورت گروه‌های ۵ نفره برگزار شود تا تست‌ها گرفته وارد فاز گروهی خواهد شد.

وی پیرامون بازی دو تیم استقلال و سپاهان که شایعه شده است در زمین بی طرف برگزار می شود تاکید کرد: در حال حاضر ما نتظر تکلیف برگزاری لیگ برتر فوتبال هستیم و پس از آن فدراسیون فوتبال و باشگاه ها برای برگزاری جام حذفی تصمیم خواهند گرفت.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =