تورج زارع مدیرعامل آلومینای جاجرم

مدیرعامل شرکت آلومینای جاجرم گفت: این شرکت 20 اقدام کاربردی برای مقابله با کرونا اجرایی کرده و انجام داده است.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، زارع تورج با بیان این مطلب گفت: شرکت آلومینای ایران طی مدت انتشار ویروس کرونا، ۱۶ جلسه کمیته مدیریت بحران و نیز ۵ جلسه کمیته تهدیدهای زیستی و امنیت غذایی تشکیل داد. همچنین، این شرکت جلسات مختلفی با مسئولان و کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان برای بررسی راهکارها برگزار کرد.

وی افزود: این شرکت از همان ابتدا، پروتکل های بهداشتی شامل نگهداری در قرنطینه ۷ روزه برای پرسنل خارج منطقه جاجرم و گرمه، لغو ماموریت های غیرضروری و تردد پرسنل به خارج از منطقه جاجرم و گرمه و نیز پروتکل های جدید به رستوران شرکت و بازدید روزانه از آن، بازدید از نانوایی های تهیه نان شرکت را اجرایی کرد.

مدیرعامل شرکت آلومینای جاجرم با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از کرونا تصریح کرد: ممانعت از ورود اتباع چینی به مجتمع در اوایل بهمن ۹۸، خرید ۲۰ دستگاه تب سنج دیجیتالی، کاهش حضور پرسنل در شرکت و حذف ثبت تردد پرسنل توسط اثر انگشت و استفاده از کارت الکترونیکی و نیز انجام تب سنجی در ۸ ایستگاه ورودی مجتمع و معدن از 8 اسفند 98، از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: ترخیص ۷۸ نفر افراد پرخطر، معاینه و چکاپ پرسنل شرکت و پیمانکاران خارج از منطقه بعد از قرنطینه توسط پزشک مجتمع، فرستادن 7 مورد از پرسنل دارای بیمار کرونایی در خویشان به قرنطینه خانگی، تعطیلی مراکز دارای تجمع جمعیت از قبیل رستوران، سالن های ورزشی، استخر، مراسمات مذهبی، کلاس های آموزشی و غیره، بخش دیگری از این اقدامات است.

زارع بیان داشت: بازدید دوره ای از موجودی انبار ملزومات برای جلوگیری از کمبود ماسک، ضدعفونی کننده، شوینده و دستکش، گندزدایی روزانه واحدها، ورودی ها و وسایل ایاب و ذهاب، ضدعفونی کردن ماشین آلات معدنی و خودداری از پذیرش و تقاضای مهمان توسط واحدهای مجتمع تا اطلاع ثانوی، از جمله فعالیت های صورت گرفته برای مقابله با کرونا است.

وی ادامه داد: جلوگیری از تردد کارپردازان واحد بازرگانی به تهران و در صورت ضرورت اقامت بیشتر آنها در تهران، افزایش مدت اقامت نگهبانان انبار شمش تهران، تحویل بارنامه رانندگان کامیون های سود، مازوت و بوکسیت توسط همکاران حراست و جلوگیری از پیاده شدن رانندگان و تردد در مجتمع، از دیگر فعالیت های انجام شده در این زمینه است.

توزیع اقلام بهداشتی در واحدها

مدیرعامل شرکت آلومینای جاجرم توزیع اقلام بهداشتی در واحدهای مجتمع آلومینای جاجرم را به عنوان بخشی از اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: طی این مدت، 240 لیتر هندراب (مواد ضدعفونی کننده دست)، 5 هزار عدد ماسک N95 در 2 مرحله، 10 هزار عدد ماسک سه لایه بهداشتی در 2 مرحله و 6 هزار عدد دستکش یکبار مصرف در میان واحدها توزیع شد.

فعالیت های فرهنگ سازی

زارع با اشاره به فعالیت های فرهنگ سازی برای پیشگیری از ویروس کرونا در شرکت آلومینای ایران، گفت: برگزاری جلسات و کلاس های آموزشی و توجیهی برای پرسنل خدمات واحدها (آبدارچی ها و نظافت چی ها)، رستوران و رانندگان اتوبوس و مینی بوس، از جمله این فعالیت هاست.

وی ادامه داد: تهیه و توزیع مطالب آموزشی شامل جزوه، پوستر، بنر، ارسال پیامک، اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی شرکت و همچنین، آموزش های گروهی و چهره به چهره به افراد، از دیگر فعالیت های مذکور است.

اقدامات ضدکرونایی شرکت آلومینای ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی

زارع با اشاره به اقدامات ضدکرونایی شرکت آلومینای ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی خاطرنشان کرد: اهدای 2030 عدد ماسک N95، 1550 عدد ماسک سه لایه، ۹ عدد تب سنج، ۲۴۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده، 5 هزار عدد دستکش لاتکس، 2 هزار عدد دستکش یکبار مصرف، ۹۰۰ عدد شیلد محافظتی، 2 هزار لیتر مایع دستشویی، یکهزار رول دستمال دوقلو، یکهزار لیتر مایع دستشویی به نهادهای دولتی شهرستان های جاجرم و گرمه، از جمله این اقدامات است.

وی افزود: توزیع ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی بیمارستان، اهدای سه عدد سمپاش ۲۰ لیتری به بیمارستان، ۸۲۰۰ عدد ماسک سه لایه به استانداری برای طرح فاصله گذاری اجتماعی، 10 مورد سم پاشی و گندزدایی معابر شهر با یک دستگاه آتش نشان و یک تراکتور، سم پاشی و گند زدایی روزانه بیمارستان و نیز ساخت، رنگ آمیزی و آماده سازی ۴۷ تخت برای شرایط اضطراری در سالن کارگران، بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته در این حوزه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =