مهدی کویتی، معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه در حاشیه بازدید از تعدادی شرکت‌های سرمایه پذیر فولاد مبارکه در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: شرکت فولاد مبارکه توانسته است بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور را راه‌اندازی کند و با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در حوزه‌های دانش‌بنیان به زودی خبرهای خوبی را از طریق این صندوق خواهیم شنید. این شرکت‌های سرمایه‌پذیر هم به فولاد مبارکه و هم به پایداری تولید فولاد کمک خواهند کرد.

ویدئو / مشاور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در حوزه دانش بنیان:
پیشنهاد سه برابر شدن سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت فولاد مبارکه برای سال ۱۴۰۳/ ورود صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه به فرآیند انتقال تکنولوژی الگوی جدیدی برای حوزه نوآوری در کشور است

امیر مظاهری، مشاور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در حاشیه بازدید از تعدادی شرکت‌های سرمایه‌پذیر فولاد مبارکه در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: امروز پیشنهاد سه برابر شدن سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت فولاد مبارکه برای سال ۱۴۰۳ به هیئت مدیره طرح شد که نظر مثبتی روی آن داشتند و در صورت تصویب در واقع بزرگترین خبرهای اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور خواهد بود. همچنین شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه که امروز به صندوق خطرپذیر شرکت فولاد مبارکه تبدیل شده است با ورود به فرآیند انتقال تکنولوژی می‌تواند به الگوی جدیدی برای حوزه نوآوری در کشور تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =