• ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
  • کد خبر: 52757
  • readingTime: ۱ دقیقه
فوتسال ایران - بحرین

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در جام ملت‌های فوتسال آسیا با نتیجه ۵ بر ۳ بحرین را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتسال ایران امروز شنبه یکم اردیبهشت‌ماه در دومین دیدار رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ در هوآ مارک بانگوک تایلند مقابل بحرین صف آرایی کرد که این دیدار با نتیجه پنج بر سه به نفع ایران تمام شد.

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران: باقر محمدی، علیرضا رفیعی‌پور، مهدی کریمی، اصغر حسن‌زاده و سعید احمدعباسی

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال بحرین: حمید سبط عباس، محمدناصر محمد السندی، صالح احمد، میرزا عبدالله سلمان احمد، محمد عبدالله عبدالعزیز

نیمه اول: ایرانی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند، بحرینی‌خا نخستین وقت استراحت مسابقه را گرفتند. برخلاف تصور کارشناسان فوتسال بحرین بازی خوبی ارائه داده و حملاتی را روی دروازه ایران انجام می‌دهد. شاگردان شمسایی هم عقب ننشستند و موقعیت ایجاد می‌کنند. در دقیقه ۱۱ مسابقه سلمان بازیکن تیم فوتبال بحرین گل نخست بازی و تیم خود را به ثمر رساند. رافائل فوگاگیرو سرمربی تیم ملی فوتسال بخرین سابقه کار در ایران دارد و با سبک بازیکنان ایرانی آشنایی دارد. قرمزپوشان بحرین به خوبی دفاع می‌کنند و راه‌های حمله ایران را بستند. علیرضا رفیعی‌پور در دقیقه ۱۱ دروازه بحرین را باز کرد، بهروز عظیمی روی تکل خشنی که داشت کارت زرد دریافت کرد. تیم ملی فوتسال ایران در دقیقه ۱۷ پنج خطا شد. شاگردان شمسایی در آخرین دقایق نیمه اول گل خوردند تا این نیمه با نتیجه دو بر یک به سود بحرین تمام شود.

نیمه دوم: این نیمه با گلزنی مهدی کریمی شروع شد تا بازی به تساوی کشیده شود، شاگردان شمسایی در این نیمه عملکرد خوبی دارند و سعید احمد عباسی روی یک ضربه سومین گل ایران را وارد دروازه بحرین کرد. بحرینی‌ها برای جبران گل خورده تلاش کردند تا اینکه در دقیقه ۳۱ دفاع بد ایرانی‌ها کار دست شمسایی داد و علی العربی گل تساوی بازی را به ثمر رساند. در ادامه مسابقه بهروز عظیمی و سعید احمد عباسی برای ایران گلزنی کردند تا این دیدار با نتیجه پنج بر سه به سود شاگردان شمستیی تمام شود.

 موتور تیم ملی فوتسال ایران دیر روشن شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =