سلطان حسینی

جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان در نابودی ویروس کرونا همکاری لازم را داشته اند.

به گزارش ایراسین، سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا در سطح استان اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان تمهیدات ویژه ای را برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری به اجرا گذاشت که در این بین جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان همکاری لازم را داشته اند.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاعیه های صادره ازستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در ورزش، کلیه اماکن ورزشی (بیش از 1650 باشگاه و استخر) و تمرینات تیم های باشگاهی استان اصفهان تا 15 فروردین تعطیل اعلام شد که همکاری مدیران و مسئولان اماکن ورزشی را شاهد بودیم و جای تشکر دارد.

سلطان حسینی با بیان اینکه تلاش کردیم با تامین مواد ضد عفونی، تمام اماکن ورزشی سطح استان، گند زدایی و نظافت شوند گفت: با توجه به بحث تکریم ارباب رجوع مواد ضد عفونی نیز در اختیار پرسنل قرار گرفت تا بتوانند خدمات خود را بدون وقفه به جامعه ارائه دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: در مقابله با شیوع بیماری کرونا، خیرین ورزشیار، سازمان های مردم نهاد و هیات‌های ورزشی استان اصفهان همگام با سایر اقشار جامعه اقدام به تولید ماسک پارچه ای و البسه بیمارستانی نمودند که در این بین هزاران ماسک، دستکش و اقلام بهداشتی بین مردم مناطق مختلف توزیع شد که جای تشکر از همه کسانی دارم که در این همدلی شرکت نمودند.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1399 ، پیرامون دید و بازدید نوروزی گفت: همه روزهای سال، ایام خداوند هستند و ما می توانیم به جای دید و بازدید در عید نوروز، در عید فطر و یا اعیاد دیگر سال، این کار را انجام دهیم تا این بیماری به نوعی ریشه کن شود.

سلطان حسینی در پایان باز هم تاکید کرد: از عموم مردم به ویژه جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان استدعا دارم که از منازل خود در این برهه زمانی خارج نشوند تا ان شاالله با تدابیر مطلوب بر این بیماری فائق و آن را از بین ببریم.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =