• ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
  • کد خبر: 5248
  • readingTime: ۱ دقیقه
موسسه خیریه سرمد

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در راستای مسئولیت های اجتماعی و امور خیرخواهانه با موسسه خیریه سرمد همکاری می کند.

به گزارش ایراسین، در نشستی که بین مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و اعضای هیئت مدیره موسسه خیر یه سرمد انجام گردید، قرار بر این شد باشگاه سپاهان حمایت های مادی ومعنوی خود را از این موسسه داشته باشد و در اولین اقدام باشگاه سپاهان تعداد قابل توجهی سبد کالا به عنوان بسته های حمایتی در اختیار موسسه خیریه سرمد قرار داد تا در بین کودکان کار که تحت پوشش این موسسه هستند توزیع گردد.

همچنین قرار شد درگام بعدی آثار هنری این کودکان که شامل صنایع دستی، نقاشی و... است، در بازارچه خیریه که با حضور ورزشکاران باشگاه سپاهان برپا میشود به فروش برسد.

محمدرضا احمدپورمعاون مالی اداری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و محسن شکل آبادی مسئول امورفرهنگی این باشگاه در این جلسه حضور داشتند.

 گفتنی است موسسه نیکوکاری سرمد زیر نظر سازمان بهزیستی کشور به عنوان نهادی مردمی، غیر دولتی، غیر سیاسی و غیر انتفاعی و به منظور ایفای نقش اجتماعی و انسانی خود، با هدف حمایت از کودکان کار و کودکان در معرض آسیب، از مرداد ماه سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است.

موسسه خیریه سرمد بدون در نظر گرفتن ملیت، قومیت، جنسیت، رنگ، نژاد و مذهب به کودکان کار و در معرض آسیب، خدمات فرهنگی آموزشی، بهداشتی و حمایتی مورد نیاز این کودکان را ارائه می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =