لیونل مسی

لیونل مسی که این روزها ارزش چندانی در بازار ندارد، اعتراف کرده جدایی از بارسلونا برایش بسیار سخت بوده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، لیونل مسی اعتراف کرد که وقتی متوجه شد نمی‌تواند قراردادش با بارسلونا را تمدید کند، زندگی‌اش زیر و رو شد. او ۷۲ ساعت بعد در پاریس بود تا قرارداد جدیدی با پاری‌سن‌ژرمن امضا کند.

جدایی از بارسلونا سخت بود
مسی در صحبتی که با پادکست بیگ‌تایم داشت، گفت: «تغییر سخت بود، زیرا در بارسلونا عملکرد بسیار خوبی داشتم و قصد داشتم در آنجا بمانم. برای رفتن آماده نبودم و همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. باید با یک لیگ دیگر، یک باشگاه دیگر، یک رختکن جدید آشنا می‌شدم. در ابتدا سخت بود.» به همین ترتیب، زمانی که مسی برای اولین بار در سن ۱۳ سالگی از روزاریو به بارسلونا نقل مکان کرد نیز دلش برای خانه و آرژانتین تنگ می‌شد و اشک می‌ریخت.

برنده هشت توپ طلا افزود: «رفتن به بارسلونا هم برایم سخت بود. من بچه بودم و باید با دوستان جدید، کشور جدید، شهر جدید، افراد جدید، مدرسه جدید سازگار می‌شدم. خیلی سخت بود اما فکر می‌کردم که دارم کاری که دوست دارم را انجام می‌دهم و در تیم بزرگی مانند بارسلونا فوتبال بازی می‌کنم و همین باعث شد که بتوانم به جلو پیش بروم، عالی بود و بسیار لذت بردم. همیشه در بارسلونا با من خیلی خوب رفتار می‌کردند و به همین دلیل از آنها سپاسگزارم.»

لیونل مسی؛ از اعتراف تلخ درباره بارسلونا تا کاهش ارزش

ارزش لیونل مسی کم شد
با شروع فصل لیگ برتر فوتبال آمریکا، وبسایت ترنسفرمارکت ارزش نقل و انتقالات ۱۲۲ بازیکن این لیگ را منتشر کرده است. لیونل مسی تابستان گذشته وارد MLS شد و هیاهوی رسانه‌ای قابل توجهی در آمریکای شمالی و فراتر از آن ایجاد کرد. با تأثیر فزاینده مسی در فروش کیت‌های اینترمیامی ارزش این بازیکن در ماه نوامبر ۳۵ میلیون یورو اعلام شد. اما اکنون ارزش او ۵ میلیون یورو کاهش پیدا کرده و به ۳۰ میلیون یورو است.

دومینیک بکر، مدیر اطلاعات ترنسفرمارکت در آمریکای شمالی گفت: «مسی همچنان ستاره MLS است و با وجود سنش، هنوز یکی از بهترین فوتبالیست‌های روی کره زمین است. اما سن عامل مهمی است، حتی برای مسی. او با آسیب‌های کوچک دست و پنجه نرم می‌کند و کاهش رتبه اجتناب‌ناپذیر بود.»

ارزش دوستان مسی، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس ۳۵ ساله نیز از ۳ میلیون یورو به ۲.۵ میلیون یورو کاهش پیدا کرده و ارزش سرگی کریوتسوف، مدافع ۳۳ ساله، نیز از ۲ میلیون یورو به ۱.۸ میلیون یورو رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =