• ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
  • کد خبر: 5147
  • readingTime: ۲ دقیقه
مرضیه فرشاد

مجمع انتخاباتی هیات ورزش های نابینایان وکم بینایان استان اصفهان با انتخاب مرضیه فرشاد برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مجمع انتخاباتی هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان اصفهان با حضور محمد سلطان حسینی و علیرضا امینازاده مدیر و معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در سالن اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد. برای تصدی پست ریاست این هیات، دو کاندیدا به نام های مرضیه فرشاد و ابوذر لطف الله خواجو ثبت نام کرده بودند که پس از رای گیری مرضیه فرشاد با ۱۴ رای از ۱۶ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان اصفهان انتخاب شد و لطف الله خواجو تنها یک رای آورد و یک رای هم سفید اعلام گردید.

علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن خیر مقدم به اعضای مجمع اظهار داشت: جای خوشحالی دارد که دوباره اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در حوزه قهرمانی رتبه اول را با تلاش همه جامعه ورزش کسب نموده و امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد.

وی در پایان افزود: وظیفه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان این است که با حمایت از کاندید منتخب در راه توسعه ورزش کم بینایان و نابینایان حمایت کند.

همچنین سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات ورزش های نابینایان وکم بینایان اظهار داشت: اگر افتخاراتی در هیات ورزش های نابینایان وکم بینایان استان اصفهان کسب شده حاصل تلاش سید اصغر فیاض رئیس قبلی، همکارانش، مربیان و ورزشکاران می باشد که جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان در حوزه قهرمانی رتبه نخست را در کشور کسب نموده، این اداره حتی در حوزه های بانوان، همگانی و ورزش روستایی هم به نوعی سرآمد است، در مسابقات جاکارتا بیشترین مدال را بانوان اصفهانی به دست آورند، تجهیز بیش از ۴۰۰ خانه ورزش روستایی و همچنین تعامل با شهرداری ها، کانون های بسیج، سپاه و ... برای برگزاری همایش های پیاده روی و ...، در بخش روستایی و همگانی شاهد عملکرد خوبی هستیم.

سلطان حسینی پیرامون مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی استان اصفهان گفت: اعضای مجمع در این مجامع از برترین ها هستند که در مجمع انتخاباتی هیات نابینایان و کم بینایان استان اصفهان نیز اینگونه است و مربی تیم ملی، قهرمان آسیا و ... را در آن می بینیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: ورزشکاران نابینا و کم بینا اسطوره های مقاومت هستند و از استقامت و بردباری آنها باید درس گرفت، در استان این ورزشکاران در سطوح ملی و بین المللی افتخارات زیادی را آفریدند که به این قشر و جامعه ورزش تبریک عرض می نمایم.

وی پیرامون شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: ما در مقابل این بیماری یا باید تسلیم شویم و یا مقاومت کنیم، مقاومت یعنی رعایت نکات و مسائل بهداشتی که خوشبختانه جامعه ورزش و جوانان در این زمینه پیام هایی را منتشر کرده اند، همچنین همه مسئولین دست به دست هم داده اند تا این بیماری ریشه کن شود.

دکتر سلطان حسینی در پایان ابراز امیدواری کرد که مخاطبین هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان اصفهان افزایش یابد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =