• ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
  • کد خبر: 5038
  • readingTime: ۱ دقیقه
قلعه نویی

تیم ما روز خوبی نداشت و ما باید بعد از گل اول بازی را کنترل می‌کردیم.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پس از شکست سه بر صفر مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا با بیان این مطلب اظهار داشت: قبل از هر چیز من به تیم ژاوی تبریک می‌گویم، آن‌ها بهتر از ما بودند و ما به دلیل چند اشتباه شکست خوردیم، در اواخر نیمه نخست چند فرصت داشتیم اما قدر ندانستیم.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم مجبور شدیم سروش رفیعی را تعویض کنیم زیرا مصدوم شده بود، به ژاوی و السد بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و ما به اشتباهات خود باختیم.

قلعه نویی با بیان اینکه متاسفانه دو روز پیش کی‌روش استنلی مصدوم شد گفت: نبود کی‌روش استنلی به ما ضربه زد، آن‌ها از نظر بازیکنی از ما بهتر بودند اما ما هم بازیکنان خوبی داشتیم، تیم ما روز خوبی نداشت و ما باید بعد از گل اول بازی را کنترل می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان افزود: در حق تیم‌های ایرانی ظلم می‌شود زیرا وقتی سه هفته اول را در کشور خود و مقابل هوادارن ایرانی به میدان نروی، آزاردهنده می باشد، شکست جزیی از فوتبال است و باید آن را فراموش کنیم و به لیگ برتر برگردیم، باید تیم را آنالیز کنیم و اشتباهاتمان را جبران کنیم تا آماده بازی بزرگ هفته آینده خود در لیگ ایران مقابل پرسپولیس شویم.

وی پیرامون هدیه‌ای که از باشگاه السد گرفت بیان داشت: من ۴۰ سال است که فعالیت فوتبالی می‌کنم اما کاری که باشگاه السد کرد و این پیراهن را به من هدیه داد، همیشه در خاطر من خواهد بود و آن را فراموش نخواهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =